Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Ida - 30 januari 2011 19:20

Det blev att äta kina mat idag till middag :) riktigt gott de blev tre små rätter för min del och friterad annanas med glass till efterrätt:) nu är man äckligt mätt och ska försöka få religonen lite mer arbetad på.


längtar till jag somnar ska bli skönt :)


godnatt tack och hej för idag ses imorgon nog:P

Av Ida - 30 januari 2011 16:05

JaG  är lesss kan inte skolan anpassa sig lite ... Sen så lyssnar ingen, vad less man kan bli ....

Av Ida - 30 januari 2011 14:37

Varför ska allt verka vara perfekt även fast de inte är det .... de är en fråga jag ställer mig ofta. varför ska de ser bra utifrån .. fast de inte är de på insidan. Ex om man ska få främmande så ska de vara perfekt städat och inte stökigt och om de skulle vara de så är man rädd att man ska bli dömd för man inte har så städat i detta fall.


Jag gillar inte bli dömd för  de jag har gjort eller för den jag är ... Jag tycker man ska få vara den man är för de kan ingen ändra ... och de finns bara en som du, ingen människa är lik den andra!


Om man är en person som lever efter andras tycker och tänkte är man en egen person då eller inte ? Jag kan erkänna jag har varit en sådan för jag kännde mig inte hemma där jag gick skola för jag hade inte så många vänner när jag var mindre, men bara för de ska man inte vara rädd för vad andra ska tycka och tänka, man ska stå upp för sig och tro på sig själv de vinner man så mycket mer på !

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards