Alla inlägg under juni 2014

Av Ida - 1 juni 2014 21:01

vad gör man i denna värld? vad ska man ta sig till ? jag älskar att bara vara jag men nu vet jag igen inte vad jag ska göra .. allt händer av en andledning sägs det. vem bestämmer anledningen ? så som vi människor gör tolkar vi saker och ting olika utifrån våra erfarenheter och det man själv varit med om.


nu kan jag inte koncentrera mig på det jag borde .. varför ska man måsta kämpa själv med allt ? jag vet inte vad ibland jag ska ta mig till. igår kunde jag iaf jobba på hyfsat bra men var då lite alkohol påverkad så kunde koppla bort de mesta en stund. det är inget man bör förlita sig på eftersom alkohol i förstor mängd skadar levern.


en fulf*n har lärt mig att jag ska stå på mig. Det tänker jag göra, men ändå detta liv med dessa frågor ?? och man ska måsta göra de å de för att vara lämpad till ett visst yrke ?? detta samhälle är tuff att leva i .. oavsätt vilken väg man väljer att gå .. jag vet inte var man ska ta vägen ibland men men vad gör man .. man kämpar på och hoppas på att livet ska vända och att de ska bli bra sen ..


tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards