Alla inlägg under februari 2021

Av Ida - 5 februari 2021 21:10

Ingen annan är som du, solen fisken katten står här åter igen med disken, men kära fisken du är bättre än bra. Vattnet seglar stila, ser ytan som en solig vindstilla dag. Tiden går och allt består. Fingrar och ben pirrar å så de firrar, solen skiner inga sura miner. Kan inte stå still. Nej va händer allt plötsligt rycker och sliter. Jag vill nu bara hem hem till dig, få en stund och sedan en blund. Så kommer allt ting ordna sig!

Vet inte var jag är just nu igen men känner mig hemma hos mig, de är inget främmande ställe längre, sett vad mina tårar säger dags skapa nya minnen. Jag reser mig och tar mig fram med dansens rörelse, låter tid och rum fånga mig här och nu i detta rum, tankar strålar, blommor och blad, bomber och granater av fyverkirier, lyssna på mig nu jag lovar att älska dig! Du har dina sidor, men är underbar. Solen tar fram de bästa. Fortsätt kämpa och håll ut, ha tålamod styr dina stjärnor så kommer de. Läste här om dagen, njut medan det varar. Va bara du, det räcker mer än långt.

Kram till alla från mig

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards