Alla inlägg under december 2012

Av Ida - 29 december 2012 17:25

jag tycker det mesta är jobbigt just nu, jag vill jobba sammtidigt som jag ska göra ett paper ... jag vet inte hur jag ska kunna balansera upp detta nu när nyårs och kommer ... jag kommer måsta använda all min lediga tid till att plugga nu och inte göra något annat men jag klara inte av det... menar jag sitter inte still allt mina tankar är bara på andra ställen och jag har skiter fullständigt i skolan verkar det som i mitt "beteende". den enda vettiga slutsatts jag kan dra är att antingen är skoluppgiften svår så jag larvara mig för de e omedveten ångest som kommer fram och ger detta resultat eller har jag inte samma syn på skolan  som jag hade då jag gick i skolan förr. aja man förändras och har sina perjoder.


De är ju också snart nyår .. vet inte hur jag ska fira än riktigt men men min sötnos säger han ordnar de så får väl lita på han. jag har också tänkt ha nyårs löfte iår ska .. 5 dagar i veckan stiga upp klockan 0600 och gå en mindre promenad och sedan äta frukost för jag ska vakna i bra tid och hinna mer, det ska jag göra fram till sommaren. Sedan ska jag börja gyma så jag får bra med muskler, orkar mer och kanske har mindre besvär i min rygg med mina domningar. sedan ska jag som mål klara skolan och inte nöja mig med lite utan bara läsa å läsa.


tack å hej läsningen väntar.

Av Ida - 14 december 2012 12:26

En bra dag idag .. tor jag iaf jag ska iväg å dansa ikväll och imorgon blir andra roligheter. veckan som varit har varit bra men lite upp och ner ibland, jag vet inte hur jag ska orka med allt detta plugg :P


Jag förstår inte hur dem som skapat universitetet tänker .. de är nästan som om man ska måsta släppa allt annat och bara fokus på å plugga och man hinner inget annat .. vet inte varför dem planerar så här .. dom borde ju förstå att man är mänsklig och behöver lite av vare för att måbra ... knas tycker jag bara, men jag ska bara stå på mig och göra mitt bästa. Börja iaf börjar komma in i det, som är skönt... gillar också mitt place som jag å min älskling har skapat de e så snyggt å trivsamt :P


kan också säga mamma jordgubbsylt är bäst :) måste börja plugga nu... skulle ha börjat för 4,5 timme sen men men jag är bäst å klara allt så ingen big deel ;)


tack å hej

Av Ida - 9 december 2012 13:28

Idag har jag städat och pysslat på lite ... sedan ska vi tvätta idag . de få mig till ro att påta på med saker och ting. jaf vet inte hur jag ska göra å kunna styra över min ilska över saker de e tokigt ... att man är den man är, men man ska alltid komma ihåg att man väljer själv vilka sidor man lyfter fram hos sig själv !!!!


Jag har ingen tvivel på mina känslor, men känner mig sårad för vet att han som har svårt att tala från sitt hjärta och säga vad han känner eller har gjort, är sanningen ingen vll veta :( !!


Aja livet är som det är .. jag vill så mycket förstår inte hur jag ska mäkta med detta liv jag lever idag, men det är bättre än att vara ensam helt och hållet. Jag ska sy lite idag och ta vara på tiden för att plugga så jag klarar mig bra i veckan. plugga på universitetet är stressigt och man ska gör allt själv å ha koll på tiden inte alls som jag hade förväntat mig som det skulle vara. suck elendigt är det !!!


tack å hej :PP

Av Ida - 3 december 2012 19:07

Jag hatar att måste vara sjuk .. denna gång har jag huvudvärk och en rejäl förkyldning som har brutit ut jag vet inte vad jag ska hitta på alls .. tycker det jobbigaste att det rinner både ur ögon och näsa, har alltid haft det så under min uppväxt som verkar hålla i sig.


aja jag får krya på mig och bli frisk tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards