Alla inlägg under september 2012

Av Ida - 17 september 2012 20:17

jag är så glad att jag har fått ta del av akupunkturens värld och att det har hjälpt mitt problem med ryggen enormt mycket .. har haft ett becken snevridet och jag har fått följder av detta genom att gå och ha dem så länge .. så om jag hade haft nån klok i min om givning då jag började ha ont så skulle det aldrig gått så här långt .. jag vet inte om detta var menat eller inte men om jag inte träffat min sötnos så skulle jag inte ha haft denna chans att kunna ändra på mina problem.tackför den!! jag vill också säga idag att om ni har ont i ryggen eller problem var inte rädd å testa akipunktur det är fantastisk och gör underverk .. jag har alltid nästan haft kalla händer och fötter visserligen har jag inte fått tillbaka värmen i fötterna men i mina händer har jag det för det mesta ... så kan vara stor hjälp till mycket detta med nålar även fast de kan vara läskiga;)


tack å hej så hörs vi framöver kanske;)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards