Alla inlägg under oktober 2021

Av Ida - 5 oktober 2021 23:18

Tråden lirkar, men så de virkar. Solen månen gör sitt. Magin i av att se något att gro börja sakta, ta hand om, förstå vad de innebär, sköta om, magin slår gnistor, så de tistlar å taslar. Magin av solenergins kraft, vi sår stadigt med vinden, de kommer att gro de kommer att växa, lika så fästa. Tacksam för de som sanningens tankar ger mig syn om var och hur man bör ej hör, förkraften av styrkesaften, de finns inga hinder, de är bara en del i rädslan vi sätter upp för att skydda oss, ödet är med oss, slumpar kan ske men universum säger aldrig fel. Tack mitt stora underbara hjärta så som du slår för mig var dag och mina lungor som andas in den nya energin av syret de kommer skapa ännu mera dans, här och nu är precis där jag är och det är precis där jag ska vara, tar med mig detta och lite till kärlekens röda ros kom med ditt budskap så ska katten börja greja bakom ratten, då blev de tacken å gonatten för denna tösensabiten.

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards