Alla inlägg under september 2016

Av Ida - 3 september 2016 15:37

jag vet inte som åter igen, jag känner mig tom på många sätt och vis. jag vill inte tappa mig själv igen. jag vill inte bli sjuk gång på gång.  kan man inte få be om lite lugn och ro. jag saknar det jag hade förr mer för vaje dag som går. jag har inte glömt det alls känns det som. jag vet inte hur de ska lösa sig. jag kanske ska bara börja plugga och skita i allt.

jag och mina relationer känns som om det är kaos. jag vill inte bo med någon som för ett halvår sen eller ja lite mer. det gör mig jätte ledsen. jag miss tolkade de jag svarade på då men men jag får lära av mina misstag. jag vill inte ha mer tjoller. jag vet inte var detta slutar som vanligt men jag får skaffa mig mod till att se sanningen i vitögat ännu en gång. Nu blire duschen och ett nytt liv har jag bestämt mig för.

tack å hej så länge

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards