Alla inlägg under december 2019

Av Ida - 29 december 2019 02:42

Solen katten fisken viskar och viskar... Kom kom hitåt hitåt. Solen skiner, katten spinner och fisken roddar hit och dit var ska man ta vägen..en känsla som beskriver allt och man är ändå splittrad i tusen ord.. Kanske lite mållös å få ordig just nu, allt var underbart!

Åså kom kvällen för dansen, räkna takter och svänger fram, där kransen flätas in under valsen så de rinner ned på halsen. Kvällen gick å dans på rosor med blommor och blad blev av. En sån lycka av ett litet rus och bus. Jag är världens lyckligaste tjej när jag dansar med dig, katten kramar, myser å så pyser, kan tänka mig att göra om denna full träff. Vilken befrielse att bara slinga å fara, nu ska jag ta och pysa å mysa med sängen godnatt å kram till er som läser denna valör.

Av Ida - 13 december 2019 19:53

Solens fiskar bomber och granater, har ni någon gång blivit svikna av vänner eller familj, å blivit upprörda arga eller ledsen för de dom gjort. De har jag varit med om. Men de är inte huvudsaken jag vill komma fram till idag, jag har lärt mig under året att om jag själv är upprörd till exempel över något/någon inte lever som dem lär är de en läxa för mig själv att göra, jag lever inte som jag lär så städa din egen farstu innan du dräller på någon annan. Du kan inte vara arg på någon Annan då du själv gör det. Menar att ditt problem/reaktion speglar dig själv som du ser hos någon annan.

Livet kan vara bra underbart ibland med, vill alla väl nu till jul. Börjat pyssla julklappar här hemma. Det är riktigt mysigt och kul:)

Spegla dig själv i spegeln så kommer livet va lättare med lite insikt.

Ha de bra! Kramis och god jul!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards