Alla inlägg under januari 2013

Av Ida - 30 januari 2013 18:55

Mitt liv känns som om den vill göra drastiska förändringar ^^ och jag vet inte om jag är beräd att ta det tåget än .. menar kommer de bli bättre eller ä de bara en fas jag går igen och sedan ångrar man sig ... känner jag har tappat fatningen på att grunda mina beslut just nu .. vet inte hur de ska gå upp eller ner eller ska jag vara kvar på den raka linijen .. suck vad ska man göra med alla sina känslor :P


Nu har jag på schemat att skriva uppgift och sedan läsa mer litteratur och hinna ta de lite lungt ..  jag har också hämtat ut mina nya glasögon idag, trivs med dem än så länge ... :D men ska åter tillverkligheten och leva så bra man kan.


tack å hej



Av Ida - 26 januari 2013 12:45

Idag är det en pjamas dag för mig .. jag ser en serie avsnitt efter avsnitt och vill bara se mer och mer ..känns som jag inte kan sluta :P hehe jag hoppas min dag blir super bra trotts att jag inte kommit så långt än ;)


tack å hej

Av Ida - 23 januari 2013 22:05

börja med skola vid nio och sedan plugg och sedan blev de omtentan och två timmars skrivning de var ett jätte jobb å skiva sedan mat hemma och nu skola balandat med lite allti allo som datan å stickning :P



lång dag å dryg


tack å hej

Av Ida - 18 januari 2013 18:59

Ikväll blire satsa på plugg så jag kan nå vetigt till tentan imorgon afton !!!


tack å hej

Av Ida - 18 januari 2013 18:44

Igår var en härlig dag fast svin kallt .. burr:/ säkert 26- som kallast .. men själv klart ställer man upp för sina vänner om dem vill ha sällskap och försöker göra de bästa av de :)


Igår var det tänkt att jag skulle plugga hela dagen och så men blev jag sov halv och fick plugga nån timme bara sedan skulle jag å en bästaste vänn som gör mig mer än annat glad, de sprollar om vi är glada eller ledsna vi har ändå kul .. jag gillar henne till tusen men iaf så skulle vi i väg på modeshow på kvällen och vi åt middag innan som var tacos .. jätte gott och efter modeshowen drog vi på lokal och hade en så trevlig kväll att jag fick känslan av att jag kunde slapnaav för en gång skull och komma ner på jorden och glömma all plugg stress .. Jag e så glad att hon finns:D ... fick sova bra med sömn inatt så det är bara bra här hos mig !!!


jag tror det kan vara vettigt att blanda sin vardag med lite olika så presterar man bättre på ett annat plan;)


tack å hej

Av Ida - 16 januari 2013 17:15

Jag har entligen tagit mig igenom mitt paper och har en hyfsad bas till den :P känns så skönt, Nu tentaplugga till tusen och ge järnet innan lördag för då e de avklarat ... boken som vi ska läsa till denna tenta tycker jag e jobbig att läsa för de e tråkig men men ska läsa på om det så blir det bra :D


Jag är också less på kylan kan de inte komma lite solsken snart ... jag har också stört min dyngsryttm så jag sover mer på dagen än natten. de e knäppt vill vända de !! ska skärpa mig nu och klara det här nu :P


tack å hej

Av Ida - 14 januari 2013 19:47

kaos eller inte .. liv är det ändå, för mig har jag sovit länge gjort de ett tag nu .. drömmer mycket men jag minns inte alltid då jag vaknar va det handlar om typiskt då man vill veta .. jag tycker drömmar beskriver bra hur man känner sig om man inte kan beskriva det själv med egna ord.


att säga de man känner är svårt till en annan människa. jag vet inte vad som gör det men de är det .. men oftast en tråkig nyhet som krossar den andra är det som gör ondast att berätta, man vill så väl men kan inte själv stå ut längre så man måste säga något ... jag hatar då folk leker med ens känslor som bara vill hit och dit sedan faller man dit själv och vet  inte vad man ska ta sig till .. livet är typiskt som vi lever ... tror vårat psyket påverkar allt hur stituationer ter sig och bli .. menar de blir drama om man söker efter de undermedvetande då ...livet är mycket man inte förstår sig på men jag tycker de viktigaste är att ha kul och skratta för de löser problem för stunden och man förgyller sig själv :D


komihåg att ha kul och busa med nära och kära för att de hjälper mot jobbiga stunder förstunden och lätta trycket !



tack å hej

Av Ida - 8 januari 2013 18:57

Det var länge sen jag fick en komplemang av något slag som jag kan ta åt mig av och uppskatta .. idag fick ja komplemangen att jag är duktig på att se å hjälpa andra se olika perspektiv av saker och ting:) Det gjorde mig glad :P


Jag har på senaste mest egnat mig åt skolan och glömt mitt sociala liv till mina vänner .. har svårt att ta kontakt med nya och prata med andra för tycker de känns så fåningt .. ibland e de bättre utsätta sig för såna saker som man är rädd för iaf .. så man kan bli bättre på dem


Idag på skollan var det rollspel två och jag tycker de var mycket kul trots omständigheterna :P Nu när jag kom från skolan har jag inte gjort så mycket har hunnit städa och ätit min mat :)  blir mer städning sedan :P


tack å hej



Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards