Alla inlägg under juli 2013

Av Ida - 28 juli 2013 22:06

Här sitter jag med mitt citron vatten och muski som spelar för stunden. jag vet inte var jag ska börja har ganska mycket att berätta om min vardag som har hänt sen sist jag var här. tänk snart ska jag ha mitt eget place hur ska det gå .. bra hoppas jag .. men just nu har jag fokus på att kurera mig är sjuk har åkt på en förkyldning och feber.


sedan skulle de vara kul å börja träffa folk och skaffa mig ett större kontakt nät så jag inte är så ensam .. vad ska man göra åt de problemet sen i höstas då ska man lita på dennna sak eller skita i de å träffa nån ny .. hade varit kul å se sig om vad det finns för möjligheter ..


vette tusan vad för visdoms ord jag ska komma med nu men ta hand om dig själv alltid i första hand annars kan du själv komma i kläm som du själv inte har räknat med!!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards