Alla inlägg under februari 2013

Av Ida - 25 februari 2013 21:31

Helgen som varit har varit underbar :D Jag har kunnat leva lite mer som jag gjorde förr och vara mer mig själv har varit så skönt att kunna slappna av på ett annat sätt:) I lördags var jag i bygdsiljum med en del av mina vänner :P det var så kul :D vädert var dessutom kanon :D Jag tycker den kunde inte blivit bättre :DDD


Dagen började med att vakna tidigt och gör fika ... därefter fick jag dra upp några ur sängen i källaren ... dem är sådana sömntutor ^^ när väl de är uppe så är det 20 min kvar innan vi ska åka å vara klara, men det blev att vi fick åka senare men men sånt e livet inget är perfekt även om man har det målet att sträva efter.


Väl framme i backen så var det mycke folk och så men slalom skidorna satt som smäcke på plats och fart fyllda åk blev det. Jag älskar fart och vind är så härligt!!! sedan efter vi fickat lånade jag en snowbard och testade... det var andra gången i mitt liv jag åkte, men gick i alla fall någorlunda bra med många fall och resningar som har gett mig världens träningsvärk !! xD  men men nu ny vecka och nya mål att ta i tu med :D


tack å hej för idag och ha en bra dag !!

Av Ida - 18 februari 2013 19:00

Nu har jag klarat första terminen på universitetet .... det känns jätte skönt :D !! jag är så nöjd med min prestation så jag vet inte riktigt vad :) tyckte det var ett sjå att ta sig in i och ett h*vete att ha en discplinen där jag var tvungen att läsa typ all tid utanför skolan. man ska kämpa för det man vill ha och man ska inte ge upp bara för någon säger emot eller är otrevliga.


nu ska jag gå å fixa lite annat så hare bra den som läser :D


tack å hej

Av Ida - 16 februari 2013 23:09

... jag tror jag nästan inte har något att säga idag... har sett tv och gjort skola samt spelat ett spel som jag har fasnat för de går inge vidare nu har fasnat på en nivå nu så ... men känner mig less och trött å tom.


tack å hej

Av Ida - 16 februari 2013 10:02

Skönt sömn är bäst. Jag har sovit gott inatt i min säng:-) idag blir det att göra skolarbete å så kommer ta det ganska lungt :-P
Tack å hej

Av Ida - 11 februari 2013 21:18

lugn och av slappnad är man idag .. för sov mig dock men skolan gick bra menar jag har haft en bra dag .. åt soppa till middag idag och jag har besök som e bäst för hon e braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa å lagom som jag ;P


vet inte riktigt vad jag skriver idag men har det kul ikväll med en brais .. jag älskar mina uttryck <3 för de e bara så jag e !


tack å hej

Av Ida - 6 februari 2013 21:35

klarat första kursen !!! jag e så glad .. fick verkligen kämpa för att komma hit idag :P


tack och hej

Av Ida - 2 februari 2013 13:24

Tänder ett ljus för dig och tänker på dig!

Du är underbar människa!

Du har viljan och styrka till att leva!

vi älskar dig



tack å hej

Av Ida - 1 februari 2013 20:14

Idag har det varit roligt :) har varit med en av de bästa :D och pratat och pratat och pratat med henne :D !! middag blev på vezzo, pasta :) riktigt god mat har dem där :)


nu trött så blir göra skola imorgon:)


tack å hej :P

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards