Alla inlägg under augusti 2013

Av Ida - 26 augusti 2013 13:24

Livet i denna värld kan vara mycket! Ger både glädje och sorg. jag tror jag själv jdut nu har tagit avstånd från mina känslor å vill inte känna av dem.. jag undrar då jag kommer släppa fram dem igen å kommer vilja ta tag i dem igen. jag kan inte leva ett dubbel liv så länge till.


Jag står ju för att de ska vara enkelt och man ska vara rak med sanningen. vad gör man då om man älskar en som ljugit säkert 3 ggr om å till och med mer .. ska denna få stå sitt kast ? hur kan man lita på någon igen om den svikigt en och lovat att aldrig ljuga ... jag skrev för ett tag sen om hur det kan finnas undantag i denna värld .. men är de så ofta vi hittar dem eller är det vi själva som skapar dem genom att intal oss själva allt kommer bli bra ..


sedan har ju jag redan tagit ett beslut som gäller det är bara kvar för mig att fullfölja det annars lär de krocka igen .. har ju haft samma tvivel i över ett års tid liksom .. men jag har gått från att inte vilja till bilvit tvingad att lämna de som va och de har tagit på mig massa .. jag tror han som fått mig å hänna så här inte kan fatta ... jag hoppas att han vet vad han inte ska gör igen ... men vem vet en gången en löngnare alltid en löngnare!!!


jag måste lära mig och följa mina egan råd jag er till andra och hålla mig till det!! Mitt liv kan bli lite lättare då å jag vet jag är asum bara jag själv vill ... allt handlar om vad man tycker och tänker om sig själv å de andra tycker kanske man bör skita i för man lever ju som man vill själv och man gör sina val av en andledning ... jag kan inte råför vissa val som andra väljer att göra .. det är jobbigt när man inte kan påverka vissa situvationer


Livet är jobbigt ibland men för det får man inte ge upp!!


tack å hej

 

Av Ida - 26 augusti 2013 13:11

jag vet inte vad jag gör idag .. har inte ens en ida dag utan jag är något mitte mellan en ida dag och den vanliga dagen .. jag förstår mig ännu inte en gång på livet ... jag tycker allt borde få vara rättvist och alla ska få leva som vill .. varför ska männskor drabbas av sjukdommar som är så grymma och ta kol på dem. Jag vet inte alls hur man kan se denna sak. Har en vän som har drabbads av cancer och det har gått ganska fort utför just nu och tror hon inte mår alls bra. Jag hoppas å ber hon ska få leva sitt liv. Jag har tänt ett ljus för henne denna morgon för jag tror på något större och att hon ska få kraft till att kämpa sig igenom denna odåga. Jag vill bara säga jag älskar henne oavsätt vad som händer och jag finns alltid för henne, jag är alltid lika glad då hon e på besök och hon är alltid den pärlan jag gillat att vara med!!

 

 

tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards