Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida - 31 augusti 2012 10:14

Pressa på svar å gå hårda vägen ? Eller låta det vara ? De är svårt.

Av Ida - 28 augusti 2012 18:39

Jag vet inget vettigt å säga idag har nästan fixat alla mål för idag vet inte vad jag ska göra ... Är utråkad trodde de var mer man kunde göra .. :-P snart middag å älsklingen hemma ska bli skönt :-)

Tack å hej

Av Ida - 7 augusti 2012 21:18

Blääääää e mitt ord från jobbet idag . Tackar å bockar för det ibland e livet jobbigt bara ..

Jag förstår inte heller vad min sötis har på g, han snackar om en diamant jag ska få å den hade inte kommit än för nån under bron hade inte hittat den i öknen än ... Undrar vad som händer med världen ibland^^ tur jag e som vanligt iaf;-)

Bus på er:-P. Tack å hej

Av Ida - 6 augusti 2012 16:08


Att kunna lyssna 

Att kunna ge med sig

Att stå på sin rätt då de behövs

Att vara omtänksam

Att ha sin tro med sig

Att kunna acceptera som saker är

Att tala upp då det behövs

Att kunna visa känslor

Att kunna hjälpa till utan problem

Att hjälpa andra om det behövs


Att vara mycket i livet är svårt de jag har räknat upp ovan kanske hjälper någon på vägen om hur man kan leva som person .. jag tycker det är jätte svårt att leva efter dessa uppmanaden, men jag försöker för jag vet att min omgivning blir bättre om jaG  ser fler vägar än en ut väg!  


tack å hej



Av Ida - 4 augusti 2012 22:56

En vecka snart slut en dag kvar imorgon ... Skönt :-D. Ikväll blev de tv mys och maräng swish ... Magen är mätt å belåten, nästan för mycket :-P. Men men mätt å glad är jag med min pussgurka brevid mig;-)

Tack å hej

Av Ida - 1 augusti 2012 15:37

Det har varit så skönt att sova idag :-D.

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards