Alla inlägg under mars 2015

Av Ida - 22 mars 2015 22:15

Jahap jag har idag jobbat å vilat å sytt lite ... men jag är less på allt har tårarna i kanten på ögat om om dom vill komma ut men ligger kvar å väntar på något ... jag vet inte vad de är ... eller var ja ska leta ... kanske dax å supa ner sig så kanske ja väljer å lättapå hjärtat. Elände som en röra men jag vet ingenting förän ja frågar å jag vet inte heller om de är sanningen menmen sket samma får bli en annan dag då allt exploderar ... det är som om jag har lindat in orden så jag inte själv ens kan förstå ... känns som att jag är redo att förstå .. klart man känner sig ensam å gör allt för att kunna leva med sig själv för man vill hitta tillbaka till ron man hade då man var yngre ... då man var helare iaf fast jag är ju hel på många sätt å vis .. men min ensamhet jag har upplevt hela livet verkar vilja komma tillbaka då och då .... det är skönt att försvinna i en annan värld ibland som i böcker eller serier som man känner sin samhörighet till. Ska fixa kvälls te å sova sen gonatt

Av Ida - 4 mars 2015 00:58

Här ligger man å har bara en sak i tanken... det bästa som finns då man är sugen på det .. jag vill sätta mig därå göra det som ska göras jag älskar det mer än nå annat ... hatar att man saknar det så mycket suukt mycket ... jag vet inte hur länge jag ska stå ut med mina spänningar innan jag behöver mig en omgång .. ska man vänta tills det rätta ögonblick kommer eller på må få ... jag vill vänta för jag vill vara med en myspys;)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards