Alla inlägg under mars 2013

Av Ida - 18 mars 2013 22:21

Idag har jag hunnit ganska mycket , men ändå lite på samma gång .. vet att om jag hade stigit upp i morse så hade jag haft mindre att gör imorgon men lat nog som man är så tar man sovmorgon ... var det mysigaste .. fick ta så stor plats jag ville och sova med två gosiga kuddar<3 vet inte varför jag längtar efter min säng närstan varje dag, men den e bäst :) sedan har jag hunnit med skola å plugg och städat hela lägeheten på saker, imorgon ska allt damm bort jag e less orkar inte leva med dammet längre de e så äkligt!!


Nu ikväll var jag och tränade på gymet och det var grymt skönt .. jag förstår varför jag behöver röra på mig. Man känner sig tio ggr freschare efter duschen och man kan som slappna av på ett helt annat sätt efteråt .. precis vad jag behöver efter en längre dag av sittade och tänkande!!


men tack å hej för idag  ses framöver mina läsare godnatt






Av Ida - 7 mars 2013 23:41

jag vet inte vad.. jag håller på med? jag fattar inte vad som sker, Vad ska ja göra? kan jag lita på någon som svikigt en gång en till gång ? Vad ska jag göra ? en förändring måste ske på nå sätt .. eller ska jag skita i alltihop? en förändring måste ske ... jag fattar inte hur han tänker... Hur tänker killar? Tänker alla likadant eller är de nån balans i de hela? .. skulle vara intressant att veta faktiskt, men men hur de nu är får vi se då han anländer hem igen. Jag älskar någon som gör det svårt för mig att älska denna pga dennes handligar som sket och att jag svårt att acceptera det för det var inte okej på någon nivå. Nu får jag inte ens följa då jag vill .. för vill känna gemenskap med hans umgänge med, men häpp lika svårt varje gång, inte första gången jag har denna känsla ...


Blir tokig på alla känslor som jag har, de e båda heta som kalla, men vet inte var dem ska vara å höra hemma nu .. känns jobbigt och trögt, jag inget om framtiden som alltid .. som det är för alla .. men citatet "det löser sig med tiden" tiden visar vägen kan man också säga ... men de e ju jag själv som fortfarande väljer och prioriterar utifrån mina verderingar så vad ska man tror ? Idag verkar jag bara ha frågor å ingen vishet att komma med, men jag ska ta mig samman och ta mig igenom detta också som alltid ...


Ju fler gånger man går igenom en sak dessto bättre kan man den!!

 

tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards