Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 28 februari 2012 15:09

jag vet inte vad som hände i morse ... jag förstå inte riktigt men e nog ingen fara inget kom till skada ju :P jag tror nio inte får veta vad som hände bäst såå;P


jag vet inte hur jag mår riktigt nu förtiden allt e bra när du e här å så men sedan har jag saknad till massor av folk å personer .. tur sms finns å ni e kul å bra som kan sms på telefon.


jag har igår fixa ryggen ..var jätte skönt med akipunktur .. jag fick verkligen koppla av å de var en del som jag behövde .. jag tror jag skulle må bra av å få prata men de ändra inget jag kan inte andra något varför kan jag inte bli som när jag var liten .. då kunde jag bara förtrycka de å gå vidare ... jag tror de är ingen utväg man måste ta itu med sina problem .. om de inte passar på ett sätt så hittar man en annan lösning som man själv gillar !!! varför kan man inte hitta en annan väg som passar istället .. jag känner eller kände en person sa jag väljer mina strider ...  tider ändras ... å jag hör av mig då jag har tid tycker de e jävel som inte förtjänar nå men ställer mig frågan varför får jag skuldkännslor ? och vet inte vad jag ska göra .. vad e rätt vad e fel ? otrohet e fel men är de värt å såra den man stått nära ? även om nu den har sårat mig tre ggr om och två av dom var dummt ... jag ville ha kvar min kompis men inte gick de inte .. men ska inte fråga sitt ex om naken bilder om man hittat en ny ? vad e de för fel .. varför skuldkänslor just nu ? jag brukar nästan aldriga ha de .. men jag ska ju stå för de jag gör/ gjort... vet inte vad jag ska ta mig till ..jag ska nog lösa detta med :) oroa er inte ..


puss å kram på er kankse ska skriva oftare nu vi får se


tack å hej för idag

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards