Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida - 16 oktober 2011 21:57

Gjort idag

  • jobbat
  • mekat cykel
  • sovit
  • kört bil
  • varit på coop

Jag e jättglad nu pratar med den ja älskar massor ... konstigt att en del tar fram de bästa i en och andra inte ... älskar min älskling så mycket


tack å hej

Av Ida - 16 oktober 2011 21:48

when I am with you, time stands still and I am as happy as I can ever be.

 I love you


Den som e bäst heter pikatus revench ;)

Av Ida - 12 oktober 2011 22:14

Idag har jag varit på stan å shoppa ... hittade en klänning billigt å en snygg spets sak och sedan har jag investerat ett stöd till min cykel :) det behövs verkligen ... ska se hur det går då ja ska fixa fast de .. fast blir en annan dag nu är det sent och jag ska sova strax :D längtar så:)


tack å nattnatt

Av Ida - 12 oktober 2011 22:01

Jag tänkte berätta lite om akupungturen ja var på igår .. jag tycker det var skönt å bara få ligga å vara i någon timme .. först fick man nålar lite var stans på ovansidan av kroppen sedan när man skulle vända sig så fick man nålar på ryggen som skulle sitta ett tag ... och till slut så masserade dom med typ någon burk av nå slag som skapade blåmärken..... så har två runda blåmärken på ryggen nu :P .. var skönt å få knäcka till sig också men idag har jag ganska mycket sveda efter så jag får ta det lungt i några dagar :)


tack å hej :)

Av Ida - 11 oktober 2011 15:29

vad är det här med måste... jag har måste ändå fast jag inte går i skolan ... hur blev det så .. jag kanske har inte lika många måste som förr, men tror ja tar på mig mer andra uppgifter nu i hemmet så att det blir mer ... jag har nog förändrats lite och bryr mig mer om att städa å tvätt å hälla rent å snyggt .. jag förstår inte hur de kan gå till då jag inte brukar gilla göra sånt... men iaf ska man aldrig få leva ett liv utan måsten ...för man måste gå till jobbet annars blir det svårt att leva liksom ... de säger ju sig självt ... för att kunna spänndera å ha kul behövs det pengar .. jag förstår inte hur jag ska hitta mig ett jobb som kan ge mig den möjligheten å så ... men iaf så måste finns överallt å  de går inte att komma i från om man då inte skjuter på sakerna då  XD


tack å hej



Av Ida - 11 oktober 2011 15:00

hej hopp alla idag .. jag e fortfarande inte hemma så ja har det gansak bra nu silpper städa och ta ansvar om jag skulle nu inte vilja :P Idag ska jag få prova på å vara nåldyna .. jag hoppas det kommer vara skönt ... alla som inte förstår dit ja ska så ska ja på akipungtur ... så få om de går bra kan berätta mer om de sedan någon dag :)


Tror ja måste tvätta när ja kommer hem... om jag inte får jobba då .. sedan måste ja söka fast jobb så jag kan få bättre struktur på min dag å mitt liv ... blää för allt ...fast jag e glad för de pengar ja får de e nått medans ja bor hemma iaf :)


Min kväll igår kväll här i skogen ute vid havet .. var mycket bra .. den fick mig å känna jag har hittat en som e min som jag älskar å han e så mysi ... ;) vi såg lite tv å mös å sedan prata jag en massa sedan blev ja bus sugen så retade han lite :P och ja hammnade sedan på golvet... jag får skylla mig själv den som ger sig in i leken får leken tåla ;D


I eftermiddag har ja surfa mest och hitta musik :D det hjälper mig i min vardag å må bättre så kan vara ett tips om man vill koppla av å finna ro:) Min vardag kan jag inte ta förgivet får planer än så länge bit efter bit ...jobbigt ...


Jag måste också komma på om jag vill läsa vidare å till vad .. :/ jobbigt med beslut .. jag vill bara ha ett jobb som jag trivs med på heltid å min älskaade runt omking mig .. är det förmycket begärt .. klart jag måste vara beräd och jobba för det ... men lite hjälp på vägen skulle hjälpa mycket ...:)


tack å hej

Av Ida - 10 oktober 2011 14:48

Nu i veckan har det inte varit så mycket å göra .. jobbet e mindre nu å jag vet inte varför, kan de inte vara kris så jag får jobba ... jag vill ju jobba .. borde nog skaffa mig ett hel tids jobb istället ..


Helgen har varit fantastiskt ... i fredags blev det dans på skelleftemarran å så sedan var det min å älsklingens 4 månaders dag så vi hade riktigt skoj den dagen vi åt ananspaj å bullar å mat sedan var dans i sex timmar ... fast jag orkade inte hela tiden ..så på slutet sov ja typ .. var uppe sen sex den dagen så blev en riktigt låååång dag ....fast sprolla ja klara ju allt så ;) under lördagen blev de å vila lite sedan blev det maskerad å 18års fest i umeå ... jag tycker festen blev lyckad fast än jag ännu en gång lyckades att mata gräsmattan lite .. men iaf som vanligt blev slutet bra å allting gått ... :D


när man kom hem från festen å skulle ner i sängen så var kallt täcket var typ en isbit ;( aja jag somnade iaf ...:)


Dan där på var det ekta film väder .. vi såg två filmer friends whit benefits och young pepole fucking ... dom var bra typ... friends whit benefits hade ett bra budskap.. nu är min älskling å jobbar så jag ska kolla om jag hittar nå jobb jag kan söka :P


tack å hej

Av Ida - 1 oktober 2011 23:22

Jag å sova har nog börja göra slut ... har lite svårt att få sova hela natten ...oroligt blir det och jag är tröttare varje morgon... kanske de beror på tv:n  eller mina tankar som kan bli en fart fylld karusell .. jag försöker och försöker, men ack allt känns som det är kallt... jag tror jag och sova inte går ihop längre för jag har hittat en annan vän, men det kan ju inte påverka detta ... vilken soppa ...  aja jag och sova har varit ovänner förr så jag ska nog kunna bli din bästa vän igen

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards