Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 23 december 2011 16:16

kan nu tänka er nu är de .. dan före doppare dan .. vad tiden springer iväg:P jag hoppas dock på bättre tider med väder och vind . Sedan om eå annan som jag inte kan riktigt få punkt med. jag önska r allt blir bättre nästa år eller vet att  2012 kommer bli ett bra år .. bara vänta å se vad som händer:)


jag mår väl inte på topp men jag gör mitt bästa så här till juletid .. hoppas på jobb i helgen skulle vara kul å få in lite mer pengar :) skulle behöva slapna av mer å va med mig själv eller bara vara med mina vänner å ha kul ha ... aja jobb  gör så jag har en trygghetoch så bara å stå i. jag ska skriva mer ofta nu för jag åste få ordninga och reda i mitt huvud:P


Idag har jag jobbat sedan så städat i huset.. och nu blire middag sedan ett kvällspass på jobbe...


hare mina läsare och så ses vi sen


tack å hej

Av Ida - 11 december 2011 22:21

denna helg har varit bäst :D har badat på edda å relaxa sedan idag har jag åkt skidor å ätit julbord :D jag e trött nu så ska skriva mer en dag fram över i veckan :)


tack å hej

Av Ida - 4 december 2011 20:59

Veckan min har varit både bra och dålig... jag har fått jobba mån till fre typ 6-8 tim / dag som e bra men lite jobbigt å bli väckt sådär på morgon när man planerat annat .. men sedan har jag hunnit med å bakat pepparkakor med min familj som var jättemysigt med jul musik å så ... jag gjorde inget peppparkaks hus i år, det blev ett pepparkaks klocktorn istället .. nu till veckan ska jag dekorera de som jag inte hann förra veckan:D


Jag kan inte fatta att det är andra advet utan snö jag fattar inte !! de är ingen jul men man får göra sitt bästa och få de ändå som man vill:) I helgen har jag varit med älsklingen i umeå ... vi har festde igår med hans kompisar :) och idag har de varit mys slö dag för de mesta, de blev brottning också mellan jag å han ;) sedan tiggde han om tomater som han älskar så mycket ;D hahaha nää men fick i han två iaf :P jag e en smidig j*vel :P


Ett tips om ni bär runt på mycket illska och verde .. då är det bra å skriva ner sina tankar man har så är de som man släpper de .. de funkar bra för mig ... men iaf hare  så ska jag försöka skriva mer närsta vecka


tack å hej:)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards