Alla inlägg under juni 2018

Av Ida - 30 juni 2018 11:07

Hur mår jag egentligen... Var är jag.. De e skönt å ligga å dra sig i sängen. Allt handlar om jag just nu.. Jag måste finna mig och vara ärlig med mig själv.. Jag Säger det är okej men hur okej är man då.. De är det vanliga mönster att man blir inspererad av de man möts av och fångar andan men glömmer de man har i nästa...

Klart jag vet var jag står och var jag är i mycket men har svårt att öppna upp märker jag... De är jobbigt jag vill inte ha de så.. Hur klar sanningen mig kanske är de jag ej är redo att blotta mig för... De är kanske snö kall kyla eller en brinnande eld jag ska gå igenom å passera... Who knows ?

Blev lite störd så kom av mig i känslan?

Tack å hej en stund

Av Ida - 22 juni 2018 08:52

Hej och godmorgon :) jag kan inte bestämma mig idag... Spotify duger inte varför äre så svårt att hitta feel ingen idag där man är. Byter låtar och gör mitt bästa men inget passar även mina favoriter är svåra att passa in... Jag vet att de finns distrationer där jag har svårt att hålla mig borta från mig men jag måste stå på mig lite hitta andrum och inte framstå så på är min känsla.

Glad midsommar alla här :)

Av Ida - 2 juni 2018 12:45

Hej jag vet inte vad jag ska göra... Är överlycklig sen igår för dansen som jag for på... Långt bort men värt bil resan. Var så kul å röra på sig dansa och kramas men blir CP ledsen ? för hur du ser på situationen. Oresonabel. Fisken i vattnet är hemma men inte i vattnet än. ????

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards