Alla inlägg under maj 2018

Av Ida - 30 maj 2018 20:41

hej alla där ute :) jag är nere och glad i ena stunden, sen får man migrän en dag som denna. men men kroppen ville nog vila och jag hade inte förstått de. 

Jag älskar jag kommit långt i livet och iaf "vuxit upp lite mer ". idag kom utrycket yolo som säger you only live once. som är sant på många sätt. för några år sedan kan jag se mig som så osårbar, men ju mer livet visar både tarsedier så som lyckorus så trotts allt lever man här och nu.  Fångar dagen som den kommer. Jag är stolt över mig själv som kan säga ifrån om jag inte mår bra alltid och att man inser vad man har. De jag lever för är livets lycka trots motgånger, jag älskar att dansa jag älskar då jag har energi över till annat och när jag känner mig som hemma. 

hare så länge skickar en kram till er som behöver det !! 

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards