Alla inlägg under juni 2013

Av Ida - 29 juni 2013 22:18

I denna världen finns många typer av människor... många människor har sina perioder med löften å dom har ändå inte alltid lyckas med att hålla dem... vissa e otrogna och andra döljer andra saker helt enkelt...

Jag undrar vad ni tycker finns de undantag från en som e otrogen till en annan som är otrogen? Menar löngnare är alltid en löngnare eller kan man ändras? Jag tycker regeln kan ha sina små undantag, menar alla som är född norrland och uppväxt kan lika gärna trivas bättre i södra Sverige... dwt bör nog finnas undantag i de flesta fall !!

Tack å hej

Av Ida - 18 juni 2013 15:21

Jadå vare sommar och sol blandat med regn. sedan e de ju pollen som har kommit igång .. typiskt ^^ jag kan berätta att till hösten kommer det ske en flytt och jag kommer tillsdess bo här hemma där jag nu jobbar på gammla jobbet .. det är såå skönt att vara tbx det är som gammla vanliga gatan å allt går som på rutin:) jag är idag ledig men har fått nå knas i halsen och blivit snuvig .. jag måste nog krya på mig så jag blir frisk till midsommar .. jag vill verkligen att jag blir frisk ... eller äre bara pollen som spökar .. vem vet .. kanske ingen ska  ringa vårdcentarlen en till gång och se om dem svara sen ..


Nu ska jag vila skriver mer sen .. saknar min dans nu men du som läser få ha det bra :)


Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards