Alla inlägg under maj 2011

Av Ida - 30 maj 2011 18:01

Idag är allt klart jag har fixat beytg i alla ämnen .. ska få veta de sista imorgon och på onsdag :) jag hoppas på de bästa .. nu slut pratat om det ...ni kankse minns jag tappade borta min nycklar några månader sedan och....  idag då jag kom hem från skolan hade jag fått brev från polismyndigheten i västerbottens län .. jag tänkte förvånadt vad e detta  :O  :O Sedan då jag öppnade det och hade läst de så då stod det att ett par nyklar e upphittade och att de till hör mig finns och hämta i reseptionen i umeå :O UMEÅ hur kom dom dit :O .... aja jag ska försöka få hit dom iaf :P


tack å hej :P

Av Ida - 28 maj 2011 14:39

Jag fattar inte att jag har bara KVAR EN UPPGIFFT av  hela gymnasiumet ... en uppgift sen har jag alla betyg jag behöver för att få mitt slut betyg .. jag har en känsla av att några tusen ska jag nog tjäna på dem :)


Gårdagskvällen var bäst som vanligt, gick i regnet med emma och träffasde på en snygging som frågade om närmaste ica men allt var stägt sedan begav jag  och emma oss till max å åt lite och gic tillbaka till lägenheten.


Idag regnar det och jag fick ett fakta på svart och vitt från den ärligaste hur det ligger till ... sedan pratar jag förmycket igår, förlåt om du inte somna emma men jag for till sist ... det var mysigt att köra hem bilen igår i regnet .. det känndes bra så jag också lyckas växa som en bilförare sen jag tog körkotet :D !! 


Har också pratat med linda i telefon det var asum som vanligt. :) ikväll ska man vara med en mysis som heter hanna de blir nog kul :) Nu snart ska jag göra klart min uppgift som e slutet på gymnasiet!!!


tack å hej



Av Ida - 22 maj 2011 13:20

Vad jag längtar till att få sola och bada .. nu är ledigheten över från att bo hemifrån .. fast jag är inte hemma så mycket heller så kommer nog inte vara så stor skillnad :P 


Idag är det fint väder ute och snart ska jag bege mig hemåt och fick klar balklänningen min som är så underbar ... jag är typ kär i den så bra e den :D !! sedan ska jag packa för cykelutflykten imorgon och jag hoppas det blir bra väder och varmt :)  


Helgen min har varit omvänd och bra på sitt sätt ... jag kan berätta att jag har mest varit själv och haft fokus på skolan, samt varit med en av de bästaste och sett film i natt och somnade vid halv tre inatt så e lite trött ska nog somna tidigt i kväll så jag orkar morgon dagen ..


Minnen pratar jag gott om alltid !! 


Tack å hej saknar massa å jag e trött å less 

Av Ida - 20 maj 2011 15:30

Nu är det över, pa arbetet är slutfört och jag känner att det är skönt nu är dte bara att hoppas på det bästa betyget .... nu är det 3 veckor innan student dag jag .. nu börjar jag nedräkningen ... det kommer hända massa roliga saker på vägen dit innan jag når den dagen. som att gå på balen med ida å linda sedan äta mat med emma och på måndag ska jag på cykel utflyckt och med idrott och hälsa B som är sista gången av lektionen och så är jag ledig på tisdag morgon till lunch :) sedan ska balkläningen som är underbar vara klar på onsdag och sedan ska sista nk redovisningen vara klar i veckan å min kollektion ska vara klar nästa vecka .. som e då rituppgift.


jag kan inte beskriva hur jag känner just nu allt e som jag har jobb å göra sedan vet jag inte vad jag ska göra ikväll .. jag kan dra på mollys å ha kul eller fara till mörebacke och göra nå vet inte exakt vad som händer där eller så kan jag jobba på min uppgifter så jag slipper stressa till veckan ... fast jag vet vad jag skulle villja gör av mest av allt men det går nog inte för jag har inte fått nå svar på mitt sms jag skicka igår ... nä de e sämst känner jag vill ta vara på min tid som innan de är försent för man vet aldrig en dag så kan man ha flyttat och ingen tid finns kvar ... troligen kommer de bli så att jag flyttar för någon utbildning .. eller kanske pendlar .. fast de blir nästa år å ta i tu med nu blir sova sedan mat å kosult grej angående håret på balen.


tack å hej


citat:

"Jag saknar mycket, men de sårar mer att inte få mer tid" 

Av Ida - 16 maj 2011 20:19

NU har några till dagar gått förbi och inte händer det mycket ... eller iofs så har jag gjort mycket skolarbete sensate tiden och sedan ätit mat och sovit sedan har jag inte hunnit med så mycket mer på veckorna. 


helgen min blev ganska kul :) i fredag for jag till umeå och dansade och hade en oförglömlig dans kväll som var både blandad med skratt å lite chockerade i vissa lägen, men men jag överlever alLT :D de är så roligt å dansa och få posetiva komentarer om hur duktig man är och sånt :)  resten av helgen så var jag med misse som var ganska mysig i lördags  å sedan kom emmapemma över å såg film med mig vi tjockade oss lite med godis och chips sedan söndag så sydde jag på min balklänning och har beslytat att jag inte ska ha någon spets över för då blire bara svart över och inget lila kommer då å synas. 


Idag har en ida somnat efter maten med en katt på magen .. det var skönt jag är dock trött nu så skulle inte ha gjort det ... men men man kanske lär sig någon gång .. imorgon väntar det ett muntligt prova i samhälls  inom ekonomi och de känns jobbigt för de är jag inte bäst på. hoppas betyget jag vill ha kommer att bli det.


När jag festade för någon helg sedan så fick jag en liten sne fylla ... tror de beror på att jag har förtryckt mina känslor som e halv ledsna och kommer fram i omed alkoholen.. de e synd men känns som om idag jag har förlorat hoppet på en framtid mellan jag och en vän ..  kanske är bara tillfälligt men vad vet jag jag ska inte sluta tro....Sedan förstår jag inte mig på äldre herrar vad de tycker om mig som bara pratar å pratar .. NÄÄ FY blÄ kan jag bara säga .. kan man inte få vara mer normal istället...


Jag vill ha mycket, men det jag begär är så lite .. jag önska och önska men inget händer kanske det är menat i framtiden ..aja jag kommer dit det är menat så småning om.   


tack och hej leverpastej

Av Ida - 12 maj 2011 15:41

Nu blir att skriva tal ... jag hoppas att det går bra imorgon då jag ska framföra det .. sedan har jag ett samhällsprov kvar på terminen och sedan har jag ett till i konst och stil histora kvar sedan har jag ju balklänningen kvar att sy och en strand kläning sedan e de två bilduppgifter kvar och har en redovisning i nk .... jag tror sen att studenten är här 


Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort för tre år sedan var man lite och nybörjare på allt .. Nu står jag här och har erfarenheter av massa saker i mitt liv allt från kärlek till arbetskunskaper inom sömnad och deverse hantverk .. sedan har jag vuxit som person enormt ... då visste jag knappt vem jag var ... nu idag kan jag säga vem jag är mer eller mindre .. jag har särskilt vuxit som person de fem senaste månaderna och har mycket kunskap om kropp och hälsa nu pga projekt arbetet som jag är nöjd över om jag bara får i hop de sista nu ...


Jag har varit med om mycket kan jag säga och vekligen varit på topp som bäst och nått botten och varit nere som mest ... allt går upp och ner inte mycket mer kan man göra ... önskar jag skulle kunna få känna lunget och finnas å bara va ... tyvärr så är man nästan vuxen nu och man måste växa upp.  Mina nya mål är att hitta ett jobb å försörja mig själv så fort som möjligt ... men dock kommer jag ta det i min takt ... 


tack å hej förtillfället :) 

Av Ida - 11 maj 2011 22:17

Ikväll har jag ätit galss och skrattat och lagat mat .. blev tacos idag till middag :) 


sedan pluggat pa för hela slanten .. jag ska kämpa in i de sista nu och klara det !!!!


nu snart ska man sova efter en långdag tur man har en större säng nu och att katten får inte vara i sovrummet ... jag så mycket bättre :) men jag blir ändå lite arg på henne till och från ... nija hede ut all köttförs idag på golvet :( ... jag fick städa sedan fick hon vara instängd på toan ett tag så hon skulle få ta sitt straff ... men men godnatt alla :P

Av Ida - 10 maj 2011 16:04

nu är det bara tre veckor kvar av skolan och jag vill att den ska vara slut snart typ nu för känns som världens press och hinna med allt ... suck  


tur man slipper mamma å pappa ett tag nu så jag får vara för mig själv och inte höra massa gnäll .. nu kan lika som gör det som faller en in och som nu för tiden består av skola och laga mat typ ... konstigt att jag ska måsta bli så uppstressad .. jag tror jag gör saker till något större än vad de är ..


nu för tiden mår jag inte på topp direkt, men jag klara mig det var värre tidigare. dte är så synd att en del är som dom är och man kan inte ändra de på någe sätt aja det får jag leva med ... jag tror jag ska försöka glömma och se framåt men jag tror heller att jag inte lyckas .. antar ni läsar inte fattar nå av vad jag skriver nu men det är inte meningen heller det handlar om mig själv bara ingen annan...


hare gott så länge ska nog börja sy lite idag innan jag ska fara och dansa eller sova 


hej då 

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards