Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 30 juni 2011 12:05

Ibland funderar jag är det värt att hålla löften om den andra inte gör de ? för man känner ju sig sviken från den andras håll om den inte håller sitt då kan jag ju lika gärna skita i de jag lovat ... varför e allt så svårt


Kan berskriva ett exempel så ni förstår bättre: vi säger att jag lovar min kompis att jag ska inte berätta en hemlighet och sedan har denna kompis lovat mig en massa som den inte håller och då leder de till att jag frågar mig själv ska jag straffa kompisen eller inte ? vad tycker ni ?


De vore ju schyst att ge den en chans och se om den bättra sig, fast tror inte det ... samma sak har upprepats två ggr under en längre tid, men de e vad jag  tycker ur mitt perspektiv!!!


Jag tycker man ska hålla sina löften vare de e svårt eller inte !!! annars borde man inte lova de man inte kan hålla ...


tack å hej !!

Av Ida - 26 juni 2011 19:39

MIN helg har varit underbar ... midsommar var man rund under fötterna och pussades massa och sedan så mata jag fiskarna lite efter jag fick prova på viskyn som tomas hade med sig .. kvällen blev jätte lyckad .. fast måste påpeka min syster var redlös å fick lite för mycket ... så hon kankse har lärt sig nå ..det har jag iaf .. jag ska inte tugga tugummi i fyllan för det blir bara klet å kladd... tur jag fick bort de efter en stund .. det var nära och hamna i håret också .. tur som sagt jag fick hjälp:D  


Att sova i tält var också kul .. var länge sedan, men e arg på syster för hon snodde våra liggunderlag så fick trängas med min sov kamrat;)  ... jag e tacksamm för min säng idag .. fast jag vill ha en ny dock.... skulle vara skönt för min rygg :)

Har haft ont i ryggen min en massa på senaste så ska nog gå å fixa till den ... sedan har jag bestämt mig för att börja om att gå promenader .. borde nog gå upp vid sju och göra de på morgon så e de gjort ... tror jag mår bättre i ryggen om jag gör det :)


Ska också berätta om gårdagen då jag och min sötaste spelade badminton .. det var jätte kul, vi hittade nät och allt .. sedan kom pappa på om man tejpar på bollen så blir den tyngre och roligare å spela med å det går bättre å träffa :)


Jag vill också påpeka jag tycker denna blogg har förfyllt sit syfte... och jag skriver inte längre av samma anledning som förr ... idag skriver jag för jag vill få andra å skratta och inte för jag har massa ilska jag ska få ut ... men den finns nog kvar ändå .. men som jag sa inte på samma sätt !!


tack å hej för idag skriver mer annan dag :) !!




Av Ida - 16 juni 2011 08:53

Idag var man uppe fem och skjusa mamma och pappa till busstation så har ff hemma hela helgen ska bli så skönt :)


Sedan har jag hunnit massa saker redan idag .. ska påaf å fixa lite saker sedan har jag fixat med tandlärkar mojs som kommer börja eälla nästa år å sedan har jag solat idag ... tror mina kläder ligger kvar på bron :P


Sedan e de ett års kalas som står på schemat å sommarteater ikväll med faster å några :) kommer bli en lång dag men jag fixar den :)


tack å hej

Av Ida - 15 juni 2011 14:08

Jag har inte samma skriv rus som förr så kommer nog inte skriva lika mycket som förr nu, men hoppas ni läser ändå :) idag här nedan ska jag berätta om en sak som jag har hittat :2


Jag har hittat en sak som gör mig glad ... som får mig å skratta... tiden med den går inte att beskriva ... tiden stannar å man e fast ;) ..  andra säger jag lyser upp som en sol i sakens närvaro ..:D jag e jag  å inge annat  ..å nu har jag inga ord att skriva mer så ... saker och ting e bra så hoppas du mår bra :D


tack å hej :)

Av Ida - 15 juni 2011 13:29

Jag tycker balen blev en helt fantaskiskt bra kväll :D det var dock jobbigt å vänta i början typ i två timmar innan alla var inne ... maten var jätte god å tycker det ändå var lagomt mycket så jag klagar inte;)


Min kväll började vid klockan fem och slutade med att jag var hemma halvfem på morgon ...  då jag ringde pappa å fråga om han ville hämta mig(A) ...ska inte avslöja de som hände undertiden där för som vanligt de e min och andras hemlighet :P haha skoja bara orkar inte skriva å berätta de bara ;)











Av Ida - 7 juni 2011 13:43

Idag är det bal..... nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå .. ska och sminka mig sedan sedan byta om och sedan ta bilder och sedan blire gå på röda mattan .. och mingel å mat å massa saker innan kvällen e slut  sedan blire godnatt


Godnatt

Av Ida - 6 juni 2011 01:27

Idag har städningen gått fin fint, har bara kvar lite små saker att göra :)


Kvällen slutade i lilla boviken med grillning av både korv och maschmellos ( eller hur de nu stavas ) var jätte mysigt med några tjejor från klassen :) jag fotade massa på solnedgången den var så fin, samt elden och sedan var vi en sväng ut till ske-ham och kollade på en stuga där var solnedgången alldelse röd just vid horrisonten :) den var jätte fin att se .. så jag fotade :D men kvällen blev asum:D!!!


tack å hej läs massa :)

Av Ida - 5 juni 2011 12:43

Igår blev det badning ... jag tycker vi kunnde ha valt en bättre dag men men det blev av iaf :P det blåste massor i falket och så var vattnet inte de varmaste .. när vi väl hade gått ut en längre bit sa jag och hanna ett, två och tre sedan doppade vi oss och det kändes jätte skönt sedan när man var på land blev tårna frusna men de löste sig genom att sedan for vi hem till mig å basta :D varmt å skönt :P


Idag har jag fullt upp med städning nog sedan få vi se vad som händer :)


tack och hej :)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards