Alla inlägg under januari 2018

Av Ida - 27 januari 2018 01:36

Ibland måste man kunna känna för att ännu för att leva... Ibland måste man gå under jorden innan man kan leva.... Känna och lyssna gör ihop... Finner en harmoni takt i tårna och fot lederna..... Kan bara omfamna det finaste jag har.... Glöm inte titta på vägen frammanför dig man kan missa mycket för skitsaker som egentligen gör oss i livet osäkra bara för vi inte vågar prata om visa saker som är svåra.... Livet är för kort att leva sen leva nu på ditt bästa möjliga sätt. Finner mitt lugn och mitt inre finner mark så som känslan av flödet i musiken. Beundra dig själv och ta ådig av vad andra säger så kan du leva utifrån ditt egna jag, som Är du enligt dig och ingen annan.

Sovgott där ute nu ska jag susa sött. ??


Av Ida - 14 januari 2018 11:46

Jag är besviken på dig... Jag trodde mer om dig... Har jag igen lurat mig själv, har jag valt en kompanjon som jag ser en möjlig potential i som inte är redo för det jag ser. Varför föra en diskussion då du redan givit upp, varför ens försöka kanske många tänker.... Jag vet att jag gör de för att jag vill leva och vara med dig ju men du ser ju inte det. Hur kunde ja göra så här funderar jag.... Om de kommer vara på samma sätt är jag inte säker på vart jag står och vad jag vill göra längre... Jag har mest oftast tid för mig själv märker jag och mina intressen och ambitioner som inte den andra halvan ser... Han tolkar de mest logiska som han klarar av att se så klart som gör situationen värre och ger ingen lösning. Jag undrar vad kärlek betyder för honom.... Är de lika utifrån de ha ser. Familj är de som skapar samhörighet... Men kärlek till någon säger att den ska övervinna allt... Just nu känner jag inte att kärleken är med och han finner jag osäker... Jag vet inte vad de betyder.. Jag tror han är mer lik någon som jag inte träffat som Han inte pratar om.

Tack å hej leverpastej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards