Alla inlägg under juli 2018

Av Ida - 31 juli 2018 08:03

Jag har så mycket att erbjuda bara jag vill och stiger upp!! Jag är bättre än jag tror. Grilpower e asum, gnistan i livet ger mig allt bara jag vill se den!!! Ta chanser då dem finns, våga bli sårad, väx av lärdomar och kärlek. Lycka så som sorg kommer och går en resa som kallas för livet kan vara den knepigaste men oxå underbarast då man hittar rätt och vill se det.???????

Tack å hej

Av Ida - 29 juli 2018 13:11

Livet är inte längre en dans på rosor... Var vill solen höra hemma.. Givetvis bland molnen så klart, vilken klycha. Ja vad ska detta liv vara bra för... Antingen springer man av rädsla eller skapar sig de man vill ha för nuet bara för man vill inte ta tag i de som är jobbigt.

Hur ska man kunna inse sanningen å vara ärlig med en själv? Vad vill man ha? Vet att jag springer då jag inte kan andas de kom ikapp mig nu. Förstår varför jag hoppa på nästa ställe där de var oskrivet vad som skulle hända. Vill bort från frågor å ansvar istället för att bryta ihop. Ville allt skulle bara vara okej... Istället blev de en salig soppa. Jag å glädjen hittar varandra tids nog ändå men just nu känns de förfärligt att stå och titta på.

Tack å hej

Av Ida - 28 juli 2018 10:08

Jag skratta och myser jag kopplar bort för en stund å allt är bra.. Varför äre så knepigt?

Solen sken, fisken leker i vattnet de värmer upp till hetta till och med livets små lyckorus. Jag var nöjd med hur det va.. Aja jag känner väl inte igen sorten eftersom jag glömt de mesta... Känna de underbara för den stund som va riktig bra.

De gör mig ledsen att de blev förstört pga ditt beteende, kunde du inte sagt de bara var som de var å sen varit som vanligt. Ska vi kunna bli de samma igen. De skulle betyda oerhört mycket. Iaf om de du fråga om fortfarande gäller.

Solen skiner inga sura miner så ska de ju va men de snurrar å snurrar runt.

Ja må de vara nu har jag annat att göra.

Mvh solen fisken å den tråkiga disken.

Av Ida - 20 juli 2018 17:49

Man intalar sig att man klara sig.. Vad menar man då man säger de så... Vill man inte prata om det som en undanflygt eller är man inte orolig... Det finns så många oskrivna regler hur man ska vara och inte.. Varför ska man inte få vara den man är och man kan ta emot glädje... Blir man svartsjuk på den andra för man inte själv är den som ser glädjen... De är väl fel kan ju många tycka andra kanske inte är medveten om att de gör det.

Hur pratar man med andra? Hur kommunicerar vi då orden inte räcker till? Tycker detta är intressant ibland.. Ibland har jag inte orden med mig och energi nivå är ganska olika i många lägen.. Är de något större man inte förstår sig på eller så tänker man för mycket. Tankar i huvudet förstör mer än man kan tro.. Är blyg för nya kontakt med andra till och med nervös ibland känns inte likt mig... Antar man ändras med åren utifrån de man varit med om. De är mycket som är okej och sträcker sig till universum och tillbaka lika med i asumhet. Men därefter finns också det som inte är okej. De får en att omtumlas och man vill bara ha de bra istället. Se framåt framtiden har något extra på att bjuda på bara om du vågar öppna ögonen och titta ?. Jag e så glad över mig själv att jag vågar vara jag å lever ut här och nu.

Man vill inte vara blockad av kännslor men ändå har träffat ett bra gäng som är trevliga. Mitt fokus är min glädje tacksamhet och solen viskar hej å välkomnar mig som vän.

Vi hörs snart igen ?? ??

Av Ida - 20 juli 2018 17:20

Hur ska man vet vad som är rätt eller inte? Regnets börda kan betyda både lättnad och sorg... De blev som de blev... Klart man blir ställd... Få ordig och platt. Känner inget just nu hettan blommar och får mig kallsvettig ska ha fokus på annat ett tag så kommer de med tiden. Jag anser han gör fel som inte väljer att kämpa för harmonin som inte finns men kanske fanns förr.. Bara ett minne kan Berätta vad man upplevt gu va man kan tramsa.. Saknar min energi jag sökde å hittade ska fortsätta där. Jag är visst allt jag kan och är, förtjänar att bli hörd och lyssnad på.!!!

Tack å hej

Av Ida - 16 juli 2018 23:36

Skratt är min gåva... Mitt leende på läpparna ?gillar inget just nu... Vi är inget längre enligt vad jag hört.. Kan inte ändra hans beslut. Han e som han vart men ser inte vad han mister. Solen skiner inte idag.

Av Ida - 15 juli 2018 18:29

Inget spelar roll längre... Jag Säger en sak å alla hör eller tolkar en annan... Vad gör man? Ska man börja om? Eller ja de fungerar inget... Varför får jag inte vara den jag är? Saknar min bästa vän som skulle göra förr allt för mig idag vet jag inte vad han skulle göra. Men utgår från det är iaf nästan samma men inget man räknar med. Varför kan ingen offra sig för mig tänker jag... Jag är stark å driven själv... Jobbar hårt försöker... Allt blir bara fel ändå just nu... Måste kunna hålla andan i gång så man överlever. Aja om jag kraschar igen så klarar jag mig... Jag får hitta ett nytt hem å bygga det själv denna gång ingen vill vara med!!!

Kroppen minns det hjärnan förtränger

Tack å hej för idag

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards