Alla inlägg under november 2019

Av Ida - 19 november 2019 20:58

Jag vill vara med och ta del av de ja strävar till, källan som vi alla delar, upp till mig att hitta å leva i den ådra som skapar mig att spraka, hur än de må va idag så är det inte försent om jag inte tänker så , jag ser min inre syn, kan höra dåva ljud av brus å sus. Stänger mina sinnen utåt å tittar inåt, hittar hur katten spinner medan solen vilar sina strålar. Ser ljuset i lågan, ger mig känslan av den dansande eld som bara brinner och brinner djup i mig. Känslan va att man är oövervinnelig å stolt att vara sig själv. En själ som lever upp till det som skiner å den glädjen och kärleken kan inte såra någon.

Sprider värme och energi runt omkring oss. Medan naturen vilar under vinterperioden kommer dessa ljus öppna våra sinnen och ta plats i våra hjärtan. Sprid värme och glädje, solen katten fisken alla är hemma och reder sig. Handla och bli aktiv är lika viktigt som att vila, lyssna på din kropp och själ. Se till de tecken som sänds och vad ditt inre säger. Må lycka komma till dig på färden. Tackar själen inom mig, namaste.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards