Alla inlägg under november 2013

Av Ida - 30 november 2013 20:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 21 november 2013 17:48

Hello now i'm in england and it's fun :) i do not remember all the things i have don today .. but I think the cars are drawing like crazy here .. it's like you almost can't cross the road :p and they have the lights in the middle of the road like spots. The schools i have seen is diffrent to the swedis... in age and in the learning of writing and reading. I wonder if my friend understand what .... means to me. I hope you do some day.

Today we have writen poms .. it was fun i love it .. it feels like it was a long time a go i did it .. mybe i should start to do that again ... would be wonderful!!

Today i feel both good and a bit down, but life goes on and i will survive !! I wonder what whis i had before today in the pomclass that I told me self will come true someday ...

Thanks and goodbye

Av Ida - 17 november 2013 16:43

Nu äre dax imorgon bär det av till en ny plats och deverse saker ... jag har typ cp i skallen av resfeber men ska nog lösa sig så bara ta det lugnt !!

Tack å hej:)

Av Ida - 15 november 2013 21:55

Ikväll blev det bowling och vi fick spela biljard gratis för alla banerna var bokade första timmen vi kom dit :)

Haft en asum kväll med dig som får mig att bli allt de där på en gång som inte riktigt går att förklara .. öivet har sina stunder och ett pirr kan göra mycket;)

Tack å hej

Av Ida - 11 november 2013 08:02

Gomorgon jag e förundrad hur livet fortsätter å överrumplar mig ... vem kunde ha anat att jag skulle ta inbjudan till en radom fest och kände inte en kotte , men trots de kände jag mig hemma där!

Under 12h kan det hända mycket man ska inte ta livet förgivet utan satsa och va öppensinnad de vinner man alltid på!!!

Tack underbara värld!!:D

Av Ida - 3 november 2013 10:26

Jag känner mig på fötter igen och jag är så glad för vad jag valt:)

Efter lite möda så lönar sig de mesta;)

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards