Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida - 30 oktober 2012 13:13

jag vet inte om det kan ge mig en bättre chans till att leva om jag gör det eller är  det försent ?


Även fast man ljugit för någon och det har gått en längre tid är man ändå en lönganare för en gång en lögn alltid en lögn! jag tycker lögner är fel och står inte för att ljuga.... jag menar jag släpper helldre "en stor smäll"  direkt medan allt är kaos och all kan såra varför har du dragit ut på det? känner jag vill ha fred, släppa allt och inte ha något som kan förstöra mig ... jag vet inte vad jag ska göra, de råd jag fick av dig sist vi prata så ville du jag skulle söka hjälp .. men vad då? de e du jag vill prata med ingen annan, men de e klart du vill inte grillas av mig efter all denna tid. jag vet inte hur du kommer på allt eller hur du funkar idag, men jag vet en sak du har gått miste om .... det är mig, men är då att ha mig som din vän å inge annat ja vill ha.


Jag fattar inget du kan dra å hvete är min känsla, jag vet inte vad jag ska göra, för jag ska kunna visa dig vad du orsakat, hur du ska kunna fixa till detta som sårat mig oerhört  .... hur har du tänkt jag ska kunna någonsin lita på dig igen... eller var det meningen du aldrig mer ville ses därför du gjorde detta? 


om man är riktiga vänner reder man ut saker och ting och lever vidare eller var jag bara din "syster" som gav dig de du ville ha? och du kände inge mer. Tycker dina argument inte stämmer ihop känns som för mig att du inte talar sanning, kanske för du inte kan och vill inte visa din sårbarhet för mig.


klart du vill leva vidare och skita i detta , du har ju din flickvän och ditt liv nu .. men du måste ju fatta man behandlar inte mig så här det är det dummaste du gjort .. enligt mig då .. jag vill inte bli någon arg bitter käring pga detta men du gör det väldigt svårt för mig att bearbetta detta .. jag fattar inte hur man bara säga jag väljer henne men underar om vi ska fortsätta att vänstra ? jag tycker det är fel sedan har man sex med en person som halv sover och säger förlåt på morgonen där på liksom vad är det för sitl?


jag blir bara ledsen då jag tänker på detta jag vet inte hur jag ska komma över denna tacke .. det är hemskt!!!!!!


tack å hej

Av Ida - 28 oktober 2012 11:51

När jag lyssnar på en viss låt känner jag min börda. Jag vet inte vad riktigt. Vet att bördan är inte lika stor som förr, men är ändå lika arg och frustrerad som jag var för ca 1,5år sedan ser ingen framtid eller lust till att finnas där för någon som du ... Jag vet inte vad jag ska göra vet ändå hur som helst att du är en slusk som bara vill åt en sak.... Tror jag vill välja denna strid åt dig så du blir satt på plats en gång för alla!!

Av Ida - 16 oktober 2012 20:12

Jag önskar ibland tiden inte hade lät mig hit jag är, vill prata med den som förstår och lyssnar inte den som e som den vart ... Fattar inte hur jag ser detta . Vill ha tillbaka det jag förlorat.

Av Ida - 3 oktober 2012 09:14

Jag vet inte hur man ska uttrycka sig älskar någon som jag ser som stål å inget kan ta bort det från mig ...igår fick jag höra något som fick mig att se det är han inte och livet är så orättvis ibland ... Vill bara vara med den å veta det går bra.. Fattar inte hur detta är möjligt fast perioder kommer och går så klart i detta. Mitt hjärta dunkar för dig min ***** älskar alltid alla om kring mig ... Känns svårt just nu med mycket:'( det är tungt :-( ska försöka växa ännu en gång och bli starkare av allt som sker!

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards