Alla inlägg under mars 2018

Av Ida - 30 mars 2018 20:45

Jag är nu sugen på att ta mig vidare och forma min glädje genom livet. Göra det jag vill och kan för att hitta min väg.

Jag är självständig, driven och bäst på mitt egna vis. Jag trivs, hittat mitt igen och kan bara jag vill satsa på de som händer runt omkring mig. Investeringar i mig själv är ett vinnande koncept. Solen ger mig kraften, styrkan till att våga känna glädje fast min sorg varit stor en längre tid som jag haft svårt att förstå mig på. Hälsa, välmående och styrka i kropp och själ värmer i hjärtat som säger jag är på god väg att lyfta mig själv på nytt från de som va. De som va gav mig varken mening eller lycka. Jag befann mig i en kaosartad situation som jag ej begrepp mig på. Mycket sorg och hopp om de man såg från början ville inte släppa taget om det käraste jag då hade. Allt var omtumlande att jag kunde inte förstå. Jag hade svårt att acceptera det som va och hade hänt. Även om man förlåter, ska man ju glömma oxå men ack så var inte fallet denna gång. Det jag hade finns alltid kvar och det kan ingen ta ifrån mig. Det är mina minnen som kvarstår hos mig, du finns alltid kvar min bästa vän. Nu är jag ändå påväg på nya äventyr så jag kan skapa min egna lycka utifrån min vilja och hjärta ?.

Mvh mitt nya jag som är redo för det som är roligt.

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards