Alla inlägg under september 2017

Av Ida - 8 september 2017 12:22

Det här är en dag i mitt liv jag är både ledsen och glad för stunden. jag gråter då jag tänker på förr sedan regnar den. jag har inte lagt allt bakom mig men jag jobbar ständigt med mig själv .. ord och inga visor. vad är meningen ska hända här i livet ? jag har upplevt alla möljliga känslor de senaste tre till fyra år sedan. det är inget jag kan förstå eller ha vetat innan det blev som det blev . mina päron säger att det är bara och bestämma sig för det man vill och göra. jag finner det sant .. sedan samtidigt känner jag en stor frustration över det jag varit med om .. både de känslomässiga jag har utsatt andra mäniskor för sammtidigat har jag fått smaka på samma medicin av olika slag och av olika personer. jag vill allt ska vara som förr och okej men jag kan inte ljuga för mig själv längre och känner mig inombords svag och en känsla jag inte kan förklara. 

Jag vet inte vad jag ska känna ibland de finns alltid känslor kvar och jag vet inte säkert var jag tar vägen då .. jag saknar dagar och andra händelser mer än annan. jag måste lära mig själv att berika här och nu och glömma vissa delar av mina minnen. det sägs att då man skapar nya minnen förskingras många gammla. jag tror de djupast minnerna sitter alltid kvar längst och kommer tillbaka till en tids nog. vad ska man göra för att kunna skydda sig själv mest ? jag tror det inte går man måste var beredd att det som kommer eller kastast hit och dit . 

Sedan har jag roliga nyheter som är att jag har fått ett nytt jobb som jag ser som en möjlighet. Det är så underbart roligt att få känna att man är behövd någonstans och att allt arbete man lagt ner på cv och brev har iaf någon läst och uppskattat. 

Tack för idag jag känner mig lättad av att skriva. Jobbar man hårt så kommer det löna sig till slut, man måste bara öppna ögonen och göra det bästa av saken.

Harebra till nästa gång :)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards