Alla inlägg under september 2014

Av Ida - 10 september 2014 14:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 7 september 2014 23:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 2 september 2014 15:51

Idag har verkligen tankarna gått .. allt från mitt minne från förr till nu. Jag har kommit fram till att livet är absolut
Inte rättvist vart man än vänder sig .. se bara hur jag och min syster bråkar om en bil jävel eller hur världens bästa granne bara blev tagen av cancer ellersom iigår en oskyldig jägare råkade bli skjuten till dötts av en annan jägare ... när något händer kan de inte vara över på en sekund och den fina redan som var kan vara förstörd helt i onödan .. å om det handlar om liv kan man inte göra något åt de .. grejer går ju att ersätta memen vad är det för mening ändå? Varför ska man prövas ? Varför finns de fel å rätt ?

Lilla jag som bara ville leva som i sagornas värld där man lever lyckliga i alla sina dagar .. varför är allt så som det är? Varför kommer inte alla sams i världen?

Jag önskar så mycket och frågar vad är meningen med mitt liv ? Vad vill jag vad är meningen att satsa på?

Ja dessa frågor jag alltid undrat över jag älskar en och en annan men samtidigt skapas rädslor å massa tjoller hatar att vara så korkad att det är svårt att veta .. de jag kommer fram till idag att livet är aldrig rättvist och de man drabbas av får man göra det bästa av det äe inte så mycket mer att göra.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards