Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 25 april 2012 14:08

veckorna går och kommer å fler dagar kommer känn nästan som igår jag var i soppan med allt dummt som hänt senaste åren men de e ju faktiskt bättre idag å fram över kommer man också lyckas stå på sina egna ben så jag vet inte hur det ska gå .. men ska bli jätte kul även om det är tufft med förändringar ..


varför ska en föränding ta så hårt innan man vet hur de går ? beror nog på hur öppen sinad man är ... jag ska försöka lära mig att vara så öppen sinad jag kan för det är inte lika jobbigt då att ta förändringar. för om man tar saker dåligt så kommer det vara bli 100 ggr svårare att må bra igen ... tips till alla var posetiv så löser sig resten om det är menat :)


nu ska jag käka sedan blir å jobba lite mer då:P


tack å hej

Av Ida - 19 april 2012 12:57

jag vet inte vad jag ska ta mig till nu e de bara nytt som gäller å gilla läget jag måste gå igenom detttta så jag lär mig nå vetigt att nya saker kan vara bra också även om jag tokigt nervös och har lite ont i huvet å jag e så orolig för allt ,,, sedan ska allt fixats nu .. gud när ska jag kunna slappna av å stanna upp igen ... blir helt tokig i huve men nu blire dit sedan jobba å hem i imorgon jobba å dit å jobba sedan lika på måndag :O tufft de ska gå bra ida de e som allt annat ...


längtar tills min linda e hemma och jag vill bara andas ut känns svårt får sova tidigt ikväll


tack å hej min läsare om de e några kvar jag  skriver ju så sällan men iaf jag uppskattar att ni läser jag ska försöka bättra mig :)

Av Ida - 4 april 2012 14:06

jag e förbabnnad så ta de inte så bokstavligen men du kan de du som inte håller ett ord å bara sviker jag e f*n konstoig pga dig ... jag vill du ska sluta även om du e som du e ..

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards