Alla inlägg under maj 2013

Av Ida - 15 maj 2013 17:45

Suck av frustration och ännu mer frustration kan inte fatta något nu ... jag har massa saker att göra å känner ingen med känsla till de varken om de e personer eller saker att göra .. hatar detta nu .. varför kan inte skolan ordna bättre uppgifter och inte bara referera till massa skrifter hela tiden .. det är det tråkigaste jag vet varför kan de inte göra lite mer praktiska momet där man lär sig samma sak ... idioter kan vara ett bra ord ibland även om de är nedlåtade och fel att säga till andra för det är så man känner .. suck sammasak dag in och ut ...


Har iaf bättre rygg nu så skönt men är så synd att av allt mitt sittade å lyssnade ska drabbba den för skolan inte bra borda å stolar alltid sket blääää men ta inte illa upp du som läser jag är verkligen inte på min bästa sida nu, men

it will pass every thing those some time!!!


Inatt tog jag soffa å sov på för orkade inte bråka men fortfarande bråkar jag med samma person man för ingen respons tbx så de e som att jag står å bråkar med mig själv i en spengel och de ända jag kan se e jag då å mitt humör önskar jag kunde få lägenheten som jag e 2A i kö på. men men vi få se vad tiden säger och jag har nog redan bestämt en del av min frammtid iaf så jag kan slippa hälften av min problem!!! fast de e nog inget att oroa sig över för tiden löser allt och jag vet vad jag vill och det är att hitta mig själv och leva med min harmoni som jag haft hela livet ... var väldigt stillsam tidigare ..å nu tvärt om typ när en annan retar upp mig ^^ aja jag överlever dett är nog en värdslig sak som tidigare men aja som alltid.


Vill ha sommar nu ... bada, vara ute, äta glass, gunga, bara vara med mina polare, grilla och chilla. ska också börja läsa böcker både engelska och svenska ena så jag blir bättre å snabbare på det!!


Tack å hej å komihåg värdsliga saker bhöver inte vara så stor igentligen ... det beror på vad du själv gör dem till!!

Av Ida - 5 maj 2013 18:01

En fråga som killar inte kan svara på iaf en jag stöt på ... jag hatar detta ..vill fixa det, men varför gjorde han så ?vill han vara här med mig ... ja vill bara skrika och skrika å slå å slå på .. skullevara skönt att släppa all vrede nu och gå vidare men känns som jag vill ha mitt eget å skita i alla andra why ställer jag mig frågan hela tiden oxh finner ingen logik i det varför är det såå vad jag hatar jag å logik.... sedan kan man undra varför vill jag inte ? Varför gör jag som jag gör? Kan de bli bättre äre därför jag siktar på han å klangkar ...

livets hårda skola och det är jobbigt att vara ovetande hela tiden om vad som ska hända ! Men det är bara att stå på sina fötter om man vill överleva och komma någonstans ... jag vet hur men hoppas jag tar mig dit ja vill!

Livet är upp och ner då jag lever så här jag älskar musik som får mig på bättre humör iaf .... jag vet ingenting men tror att jag inte vinner på att stanna här iaf för det tar bara kraft och energi från mig som jag behöver till annat ...

Livet är svårt men kommer på fötter snart... jag ska inte oroa mig tiden löser resten ..men less ära jaG !!

Av Ida - 5 maj 2013 11:37

Ligger här och blundar och tänker å bara blundar å tänker ...blir hopplös på allt .. varför kan inte saker vara lättre nu tack !!

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards