Alla inlägg under november 2011

Av Ida - 21 november 2011 22:17

konstigt allt försvann ... aja ingen har gjort min dag i idag å blivit bjuden på en bit tårta .. men jag go fika själv med mina andra kompisar sedan har jag varit på edda å badat ..


tack å hej de får räcka idag !

Av Ida - 20 november 2011 21:22

Nu e man i umeå som du kanske inte visste men nu ska jag dra puss hej ses en annan dag :) är hemma i ske imorgon :P.... Imorgon fyller någon år så man får se om man kan tänkas bli bjuden på tårta, skulle gör min dag för den delen :D!!


tack å hej :)

Av Ida - 14 november 2011 20:40

Jag har hittat en sak som gör mig glad ... som får mig å skratta... tiden med den går inte att beskriva ... tiden stannar å man e fast ;) ..  andra säger jag lyser upp som en sol i sakens närvaro ..:D jag e jag  å inge annat  ..å nu har jag inga ord att skriva mer så ... saker och ting e bra så hoppas du mår bra :D

Av Ida - 14 november 2011 20:21

Jag e trött å slut till tusen ingen rast ingen ro .. men de e ju posetivför jag får ju penagar för de .. ganska kul varje månads slut å ha sin slant som man kan gör de man vill med .. fast ni kan ju gissa vad jag gör ;) brukar spara de mesta men en sak ska ni lära er man ska kunna unna sig något så spara inte för mycket :)


jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva ... får vara nog för idag ska bli en tidig kväll


tack å hej



Av Ida - 1 november 2011 20:57

nu är november här .. och ingen snö .. men den kommer nog... alla vill ju ha en vit jul i år ;) iaf jag :D jag längtar till snön kommer... ska bli kul :D  Nu sitter ja här i min källare och är lite små sjuk, har fått lite feber ... men e nog bara pga min käke som e lite inflameradi tandköttet men de börjar gå åt rätt håll :)


Ikväll är ja inte på fötter riktigt tror ja .. känner mycket tar emot .. har jobb men de funkar inte med med mitt sociala liv ... känns bara jobbigt just nu ...jag vill bara allt ska flyta på, men livet går inte till så ...blää för livet idag !!


jag vet inte hur ja ska få ihop detta.. jag vill ju så gärna att det ska funka för ja har hittat någon som ja vill vara hos .. de e som att jag måste se till att en ändring sker imon en snar framtid ... annars kommer ja ha de mycket jobbigt framöver.. fast än allt blir ju vad man gör de till ...jag kan ju inte säga nej till jobb för då har ja inge pengar men sammtidigt tar jag skada för jag får inte styra min fritid å kan inte träffa vem ja vill när ja vill för pengarna måste jag åt ...aja mitt funderande över studier fortsätter .. så jag ska ni på cv.. så jag kommer nog satsa på de och bli någon lärare av något slag beroende på vad ja väljer men ska se vad som e möjligt så ja inte behöver läsa till något :)


Nu ser ja mina stearin ljus som är tända å musiken i mina öron får mig att må bättre .. tänk om du skulle vara här nu så mysigt .. saknar dig såå <3 jag gillar ljus de e något som får mig i en bättre fas eller nå vet inte vad det är, men iaf ska mysa lite nu under min mega mysiga filt medan ja väntar på en bättre morgon dag ... fast ska upp å vara på skeria kl: 0900 så kanske blir en seg morgon ... vi ser väl


Efter regn kommer solsken :)

 

tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards