Alla inlägg under oktober 2019

Av Ida - 26 oktober 2019 19:20

Du är aldrig ensam
Du är kärlek
Du är källan och källan är du

Hur man vrider och vänder på allt så sant jag är aldrig ensam, men ibland känns de annars. Försäker acceptera läget å hitta ro. Men de är svårt då man inte begriper.. De jag inte kan ta på är bortom de ja just nu kan ta in. Söker mina vänner i galaxen å hittar en energi som håller mig tillbaka, blir still å de händer inte så mycket, sover mer. Vad är de värsta som kan hända? Frågar jag mig. Men kan inte besvara.. De är mycket som kan hända, men de värsta är svårt å svara på. En stress som äter upp en, söker fart å styrka. Men min vän kära solen skiner inte idag eller igår. Ärligt talat handlar det mesta idag om att prestera å de är tungt å hela tiden va på det planet, vill kunna andas och känna mig fri. Alla krav äter upp mig just nu... Rätt å fel, peka hit och dit. Gillar inte era beslut. Vill ha rätt info så jag kan göra rätt från börja. Alla ser inte så på saker och ting. Behöver börja om på nytt imorgon å ta i tu med mig själv behöver hitta min vilja å stravan framåt.

Jag är en del av källan och källan är en del av mig. Det är upp till mig vad jag gör med det.

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards