Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Ida - 20 januari 2011 22:56

Nu ser man shanghai knights, den filmen är bra :) sen blir det att sova... har också hunnit duschat som var jätte skönt ,känns bra nu :D


godnatt sovgott :)

Av Ida - 20 januari 2011 18:56

Dagen börja med jag steg för sen och kom 3 min sent... de är typ alltid så med mig jag e en tidsoptemist som inte kan hålla morgon start tiden så bra .. det händer mest på när våren kommer och de blir jusare ute jag undrar varför jag har lättare och stiga upp när det är mörkt ...kanske för de är mörkt då jag lägger mig och sover ... men de är något jag måste jobba på ...:P


Idag på skolan har jag sytt och hunnit lite på jackan .. skulle ha hunnit mer om vi inte skulle måsta offra tid på modevisningen som ska hållas på skolan när dom har öppet hus på måndag och tisdag :P jag hoppas visningen kommer bli bra :)


Nu ska jag strax börja plugga till provet iaf som vi har nästa vecka i histora om typ olika stilar ... de är en jobbig kurs som inte gillas så mycket, men jag göra mitt bästa och försöka satsa stort så jag får mig nå bra :D Idag har jag inte tänkt så mycket på mitt x, men har börjat förstå hur han är mer och varför si och så har hänt som han kanske inte ens tänkt på. Det är fortfarande jobbigt med att han inte pratar ...fast det har ju inte varit så tyst så länge ... det är nog bara jag som är ovan. Om vi hade brytit redan då vi gjorde slut så skulle jag ha kommit mycket längre på vägen nu, men inget att se bak på .. man ska se framåt och glömma de dåliga.


Vid middagen idag frågade jag mina päron om hur utseende fixcerde dom var när dom var i min ålder ... jag fick inte så mycket till svar, men insåg att här sitter vi och pratar om en liten fåning sak och skrattar och har roligt tillsammans .. det känns som de var julaftons kvällen igen och hela familjen såg på mammas och pappas bröllopsfilm igen .. jag uppskattar verkligen min familj, leva utan dom skulle jag inte vilja :P 


De var kallt idag också men hoppas på varmare imorgon:D


slut skrivet för idag men de kommer mera lita på det:P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards