Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ida - 17 januari 2011 22:40

Varför måste saker bli till måsten och inte vara saker man gillar att göra ? jag tycker måsten är de jobbigaste som finns för jag skjuter farm dem hela tiden ... de är väl så man bara gör så far man gillar inte de sakerna man ska göra och gör gärna andra saker som är roligare. Det är något man får lära sig att leva med för i skolan ska man göar allt vare sig man vill eller inte.


Min dag har varit bra, känns ganska skönt och kunna slappna av och bara sitta vid datan och slöa när allt är bort gjort:) Det var ganska länge sen jag fick göra de så här :)


ska sova på en kvart godnatt :P

Av Ida - 17 januari 2011 19:30

När vi människor har problem pratar vi helldre med en annan om våra problem än den det gäller ... varför? de leder ofta till att problemet bli värre eller man får höra det bakvägen och de är ju absolut INTE kuL ... Jag försöker ta de med den de gäller, men vill oftast ta de med en kompis som kan få mig att inse olika saker som är bra att förstå. Fast håller med de kan vara bra med en extar hand ibland.


jag tycker de är dålig stil av folk som stör sig på andra och säger de till sina kompisar .. är de inte bättre dom håller tyst eller säger de till den så man kan lösa det på något sett ... för om man håller tyst händer ju inte och om man säger de rakt ut till personen ..kan nog folk hjälpa och säga ifrån eller om de är inom skola kan vuxna hjälpa till så de blir bra.

Av Ida - 17 januari 2011 17:45

Idag har jag varit och simmat 1000 m.. de känndes att jag inte simmat på ett tag, men ändå skönt att få rör på sig :D  Skolan har rullat på som vanligt och de har känts finemang :D


nu har jag oxå fixat klart med sutdentmössan ska bara betala den imorgon:)


ses senare

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards