Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Ida - 16 januari 2011 23:19

kvällen blev bra .. fast även jag inte plugga så mycket, så filmen huset vid sjön och åt varma makor mums :) filmen var jätte bra enligt mig:P


Men ska hoppa i säng nu ska försöka glömma att min bror hoppade i min säng imorske så de lossna ribber under :/ bästa är att skratt åt de och be han laga min säng :P


Godnatt jag vill sova som en stock och vara pigg för simmning imorgon på morgon:)

Av Ida - 16 januari 2011 16:12

Jag har spelat Duck Hunt som är så kul som helst :D !! Det blev som julafton när man var liten... var så kul assåå :D :D :D Fast det jobbiga vara att man fick ont i armarna en massa när man skulle sikta med kontrollen på skärmen ... :P


hej hopp för denna gång :)



  

Av Ida - 16 januari 2011 14:16

hejsan idag igen idag ska jag städa och plugga lite sen blir det att vara med benitha ikväll. hoppas att dagen blir bra :) skönt med en ledig dag:)


idag när jag vaknade kännde jag att jag mådde inte bra .. tänkte för mycket på han jag ska försöka komma över, men de är så svårt allting .. de slutade med att jag låg kvar i sängen till ett ... jag har insett de hjälper mig inget att ligga och fundera på vad han gör eller så ..jag har gjort de jag kunnat och jag måste släppa hela taget.


Att förlora någon som stått en nära på så kort tid, det tar på och jag ska försöka se till  att jag inte ska vara en som blir mest skadad igen ... det är svårt att bara tänka på sig själv och göra vad som är bäst för en själv om man brukar låta andra gå före. Jag vill så mycket att allt ska vara frid och fröjd men ike som vanligt något ska alltid hända.


Nu ska jag inte skriva mer hejsvejs  

Av Ida - 16 januari 2011 01:02

hej på dig nu som läser detta ...

mitt första inlägg är detta och jag skaffat denna blogg för att kunna må bättre och slippa tänka på massa.


Ikväll har man sett film med xet och några kompisar som jag vill verkligen behålla som jag ska behålla vad som än händer. Mitt x får säga vad han vill, jag vill han ska bli min kompis och inge annat, men de är ju så svårt när han håller saker från mig. Tydligen att träffa någon annan är okej... som man inte heller får veta ett piss om .... och sen är du förbannad på mig för jag hoppa på någon annan ... du kan ju slänga dig i vägen tycker jag. Sen inte ens våga tala saning och se mig i mina ögon om de du gjorde när vi var något .. varför säga de till andra och inte mig .... jag blir så less på dig. Du kan ju börja med att leva efter de du sagt och var rak och ärlig de kommer man längst med !!

sen blev jag irri på de sätt du sa hej då.... du sa till dom andra vi hörs och till mig hej då ida .. förstår inte hur du gör men tiden kommer nog berätta de ..


idag har man annars sovit och varit halv bakis .. blev inte så mycket att sova igår natt och något att tänka på:

I filmer behöver man inte ta konsekvenerna hur man än gör för de är inte på riktigt. De kan vara bra att tänka innan man gör något, man kan bli själv drabbad och bli sårad om de gäller kärlek..


ne nu ska jag sova är trött godnatt mina läsarae och jag hoppas på ljusare tid framöver !!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards