Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Ida - 18 januari 2011 23:24

kvällen är hos Ida idag och tidigare har jag haft det jätte tråkigt, har varit och greja i datan och smsa massa ikväll ... har känt mig rastlös och sen tänkt en massa på han man inte ska tänka på ... de är för jobbigt bara ... känns som om jag får inte stanna av och tänka för då blir jag bara ledsen och arg. De är synd att det blev som det blev, men  nu ska jag sova med Ida som ville ha mig här :)


for inte och dansa för kännde inte för det


godnatt för idag

Av Ida - 18 januari 2011 16:32

I natt sov jag jättegott och vakna av mig själv imorske :) de känndes jättebra att få sova själv för första gången på länge .. men dela säng med någon är inte fel det heller :D


Idag efter jag slutat dagen på skolan känndes inte som om de var tisdag .. jag fattade inte riktigt det och sen  kom jag på att de är dans ikväll, bugg som jag tränar, men de konstiga jag har inte samma längtan till det som förra veckan och så men ska väl fara och se hur på jag är annars kan man ju alltid sitta och prata med folk bara. kanske beror på att jag har redan rör på mig så mycket  i veckan eller min kompis som oxå dansar har tappat sugen och en del av min längtan /glädje av att dansa med henne försvinner då eller kanske bara hennes sällskap som man blir så glad av. Det är nog som de är hennes sällskap jag blir så glad av :D 


Dagen har varit strålande vacker, solen har skinigt och varit kring 10 minus grader. Synd man måste sitta i skolbänken hela dagen hade hälldre varit ute och gått typ. Idrott och hälsa b kursen verkar mycket jobb men jag ska klara den :) Sen hoppas jag att provet i engelska gick bra.


Nu har jag tänkt göra annat så hej hopp

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards