Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Ida - 25 januari 2011 21:54

På morgonen då ja vakna fick jag som vanligt bråttom...men kom också i tid ... vi åkte skridskor och sen så tränade vi i gymmet på skolan en stund :) det var kul:)

Sen hade vi lektioner och sh läraren var sjuk och engelska var inställd så fick jätte långt hål idag inann modevisningen skulle börja idag, men de gick bra idag också :)


När mode visningen var slut och man hade stökat bort allt så for jag så fort jag kunnde på dansen :) om jag inte nämnt de så är det så att jag dansar bugg och foxstrott. Ikväll var de trivel... det är som en ute dans fast kortare och bara för klubben. Det har varit skoj även fast jag inte fått dansa så mycket pga att jag var där så sent :P (jag glömmer inte min dans med dig)


Idag har jag iriterat mig på väntan och mina tankar... Jag vet vad jag borde göra, men är inte säker jag vill för de kan bli kaos på något vänster .. Jag funderar, vad gör man om man är i en knepig sitts och det spelar ingen roll om vad man gör för det får det samma resultrat menar man kommer i kläm hur man än gör ... Vad ska gå först en själv eller andra ?  det borde vara andra men en själv är också viktig att tänka på så glöm inte deT!...


Sedan kan man ju inte heller förbjuda en person som kanske ex jag säger till emil du får inte vara med mina kompisar själv för jag vill inte de ... de e ju fel, tycker de blir samma fel när de gäller andra samnhang oxå...


Men nu ska jag gå i duschen och få ordning på mitt hår och sen försöka bestämma mig för hur och vad ska jag göra.


Blir nog godnatt nu så nattnatt :)

ps de kommer kanske bilder från modevisningen senare nån dag :P ds

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards