Alla inlägg den 22 januari 2011

mat

Av Ida - 22 januari 2011 20:36

nu har man lyckats steka becon och kokat spagetti :) ska äta middag strax .. vet de är sent  men bättre sent än aldrig:)


jag hoppas på att kvällen ska bli bra men vi ser väl. Idag har vädret varit så bra och fint ... älskar det :)


hej hopp ska äta nu :) 

Av Ida - 22 januari 2011 17:15

Ibland är man irri och ibland den som är på topp eller lika gärna den som vill synas och höras men blir istället den som inte hörs ... de är så jobbigt när man känner.. jag passar inte in eller inte kommer överens med sin vän man alltid har kunnat vara överens med...


Igår vare fest fast jag festa inte mycket så blev ganska lugnt , men tycker de är så jävla dyrt och man kastar pengarna bara i sjön och ingen lyssnar på en... så jobbigt alltså. hur ska man göra sig hörd om man inte är den som står ut? ??


När man låg i sängen idag när man vakna.... var de så skönt , jag gillar verkligen att sova och vakna på en bra sida :) idag har jag testat fler bal klänningar som var fina :) men kommer nog sluta med att jag syr min klänning så blir den unik för de finns bara en sådan då:) 


Ikväll blir nog slappa och se film .. jag önskar att du kunde vara annorlunda och förstå mig och göra som mig vill.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards