Direktlänk till inlägg 3 april 2011

favoriter i repris

Av Ida - 3 april 2011 19:49

Här nedan kommer det text delar från tidigare inlägg:


  • Ikväll blir nog slappa och se film .. jag önskar att du kunde vara annorlunda och förstå mig och göra som mig vill.

  • I morse blev jag väckt av min telefon som ringde ... det var en person som ville väcka mig och se till att jag kom i tid till skolan ...Det är bra att du gör deT för då är det verkligen lättare att ta sig upp och komma i tid :)

  •  Ett råd till er från mig låt inte en rädsla stoppa er ! kan vara bättre att försöka åtminstånde annars vet man ALDRIG vad som HÄNDER!!!

  • 

  • Bästa som finns är jordgubbar och att bada i vågor de gör mig grymt glad :D jag minns i sommras när en kompis till mitt x fick veta detta ..tyckte han de var lite kul för att mitt x inte var på första plats som han borde ha varit :P men men man kan säga de finns flera bästa listor i min värld i alla fall

  • Jag tycker livet och triangeldraman är komplicerat, men en sak tycker jag ni ska ta till er Allt går att lösa bara om man prataR annars kommer man ingen vart!! Det är viktigt att kunna komunicera för att kunna förstå varandra.

  • Att förlora någon som stått en nära på så kort tid, det tar på

  •  var rak och ärlig de kommer man längst med !!

  • 

  • något att tänka på I filmer behöver man inte ta konsekvenerna hur man än gör för de är inte på riktigt!! De kan vara bra att tänka innan man gör något, man kan bli själv drabbad och bli sårad!

  • Något alla borde ta till sig är lyssna på råd å ha dem i åtanke och skit inte bara i det den andra säger för det kan vara saningen man inte vill vara eller höra, men bättre och lyssna för då kan man ändra sig om det är så man inte vill vara så !!

  • Kvällen har varit skit bra, det blir som att när de är hon och jag så finns det bara vi och inte så mycket mer ... alltså menat på ett bra sätt...att det är verkligen skönt ibland att bara släppa allt.... och ha fokus på annat ett tag :D
  • "jag är en vampyr, jag suger och spyr, vill komma in, vill bli din"

  • 

  • Eftersom du inte har skrivit något inlägg idag.
    Så skriver jag här :P
    Ville bara säga att du är såå jävla underbar Människa och bara ha dig nära sig, kan vända om hela dagen till något bättre ! Tack Ida för att du finns !


Nu får det räcka med minnen idag:) Godnatt alla jag älskar och gillar:D !!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - Måndag 1 jan 05:59

Hej jag har en nt talat på en tid, nu är det dags. Talet för rosen finns dokumenterat. Nu är det dags för dreamers år. Nu ska det fram dolda kunskaper som du burit på. Dags å skina som solen. Tro på det, lev på det, då blir det verklighet. Så som jag...

Av Ida - 28 juli 2022 22:01

Jag vet inte var jag ska börja idag, en sorg som jag har vetat om länge nu skall komma, har kommit. Min finaste å käraste mormor har börjat sin nya resa och lämnat detta jordeliv. Jag är ännu bedövad av nyheten och kan inte forma varken min tanke om ...

Av Ida - 2 april 2022 10:15

Jag har fått många insikter i veckan, man ska vara snäll men aldrig så de skadar en själv, ser vissa val jag ev kan göra kommer skada mig mer än jag kan förstå idag pga den bild som finns idag så jag måste bryta mitt mönster, att byta miljö löser int...

Av Ida - 18 mars 2022 16:02

I mitt förra inlägg tog plats och sa detta är jag men jag tror jag glömt den del av bilden , jag måste ju oxå visa hästen vart vi ska och vad jag vill, hur jag gör kan ju den andra omöjligt veta om jag inte tar upp saker, om jag säger de är vår resa ...

Av Ida - 12 mars 2022 20:01


Nu har jag haft en underbar helg, med dans och skidtur och sol. Men jag är besviken på hästen i mitt liv som gång på gång vill göra de den tänker och göra de den är van, jag får inte andrum av att finnas å om jag prioriterar de som är viktigt för mig...

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards