Alla inlägg den 23 april 2011

sol

Av Ida - 23 april 2011 15:14

varmt ute idag :) ska sola strax :P  det jag längtad som mest idag till idag var att få glida runt på en hoj i detta väder ... hade varit bästa ever nu:D glömmer nog aldrig de heller.... mycke minnen idag som kommer tillbaka ..får mig må både bra och dåligt bara om livet vore lite annars så skulle allt vara bättre :P  jag kan kanske ändra det men vet inte vi får se...


skriver mer senare glad påsk föresten

Av Ida - 23 april 2011 14:51

Idag har det inte hänt så mycket och jag vet inte vad jag ska göra riktigt ... har läxor på hög, massa kompisar och massa känslor som kommer ivägen som typ sätter stopp för mig ...sedan funderar jag om en nära till mig köper saker till mig för hon har ett samvete och tror saker och ting kan reparera sakdor som har hänt tidigare... de kan ja säga iaf saker och persenter kan inte ersätta det man gjort... Gjort är Gjort det går inte att ta tilbaka .. respekt är något man förtjänar inte som kan köpas ... jag gillar  inte svek å löngner ... var ärlig och stå för det ni gör!


En tår i ögat hoppas på det bästa, att saknaden ska försivnna och man ska få tillbaka de man vill ha som inte är mycket begärt ... det är svårt .. jag vill så gärna att allt ska vara bra ... men om jag tar ett eget steg så blir de bara fel och du e irri .. det har du inte heller rätt till för jag har inte gjort något fel...


hej svejs godnatt nattnatt ;P


Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards