Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ida - 1 april 2011 23:16

Imorse drömde jag att jag skulle just börja få massage och jag hade längtat så efter det ... men då helt plötsligt vaknade jag och missa hela grejen :/det är så jobbigt då det blir så :((( men men  jag får drömma mer i natt:)


Jag kunde inte busa med mammas osthyvlar i år för hade ingen tejp:S ... men men själv har man inte blivit lurad alls ganska skönt:) Dagen har varit riktigt skön och sen har jag köpt hem mig skor jag pratade om tidigare och har beställt student kläningen :) samt årets nya bikini :)


kvällen har jag inte gjort så mycket. Har varit typ 200m bort och tjockat mig med emma hela kvällen ...vi såg filmen dispate me ... jätte kul å fin film:) ett bra budskap med den :) sen är jag glad för jag fick vara med en av mina bästa , hon kan verkligen få mig att känna mig bättre fast jag är semst , hon har funnits där för mig och när jag var mindre fick hon mig att vilja vara en bättre person än vad jag var då:) vad som än händer ska hon inte försvinna:D


Imorgon är det högskole provet som gäller .. jag kommer nog att vara död när dagen e slut och så men jag fickar det nog oxå ..


Tack å hej leverpastej:P godnatt med andra ord;)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards