Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ida - 5 april 2011 21:59

Nu har jag lärt mig man ska inte dansa utan skor de ger ajaj i fötterna efter ett tag:(

Av Ida - 5 april 2011 17:10

IDAG är det inte vilken dag som helst utan min bästaste bästaste bästaste fyller år :D GRATTIS TILL DIG EMMA :D du vet prelle kommer sen:) 


Efter skolan har jag kollat på en rolig prick som har frågat mig om deverse oskäkerheter ... kan jag ha så eller ska det vara så ? kan jag ha dessa kläder eller måste jag byta ? hur ska det se ut här då ? den ska nämligen ha killbesök och tror den e nervös för att hon ska inte duga låter det som .... jag sa till henne bara för någon ny kommer så kan man ändå vara sig själv och visa att man är trygg i sig själv för då syns inte ens brister lika lätt:D


Idag äter jag middag med min kompis:) det blir korv och pasta till middag .... ikväll blir det och dansa lite om jag orkar och sen kolla över mina skolarbeten ... sen är de ju hockey så få se om man kikar lite på det också ....är inte så inne i hockey, men kan vara kul och kolla ibland:)


Det jag minns av min morgon är inte mycket ... det är endå underligt då man tänker tillbaka på den att man minns bara mest det negativa .... det är som att jag har inte så mycket till gjädje då jag vaknar ... minns jag inte ville stiga upp ...men har ingen orsak direkt till varför jag inte vill, fast då min tele ringde för emma ringde upp ... då hade jag ingen tanke utan klev upp utan tvekan....antar jag behöver mer än mig själv för att ta mig upp eller längta till nå som jag verkligen vill göra :) 


ha en bra fortsatt dag alla goa läsare:D !!







Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards