Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ida - 3 april 2011 19:49

Här nedan kommer det text delar från tidigare inlägg:


  • Ikväll blir nog slappa och se film .. jag önskar att du kunde vara annorlunda och förstå mig och göra som mig vill.

  • I morse blev jag väckt av min telefon som ringde ... det var en person som ville väcka mig och se till att jag kom i tid till skolan ...Det är bra att du gör deT för då är det verkligen lättare att ta sig upp och komma i tid :)

  •  Ett råd till er från mig låt inte en rädsla stoppa er ! kan vara bättre att försöka åtminstånde annars vet man ALDRIG vad som HÄNDER!!!

  • 

  • Bästa som finns är jordgubbar och att bada i vågor de gör mig grymt glad :D jag minns i sommras när en kompis till mitt x fick veta detta ..tyckte han de var lite kul för att mitt x inte var på första plats som han borde ha varit :P men men man kan säga de finns flera bästa listor i min värld i alla fall

  • Jag tycker livet och triangeldraman är komplicerat, men en sak tycker jag ni ska ta till er Allt går att lösa bara om man prataR annars kommer man ingen vart!! Det är viktigt att kunna komunicera för att kunna förstå varandra.

  • Att förlora någon som stått en nära på så kort tid, det tar på

  •  var rak och ärlig de kommer man längst med !!

  • 

  • något att tänka på I filmer behöver man inte ta konsekvenerna hur man än gör för de är inte på riktigt!! De kan vara bra att tänka innan man gör något, man kan bli själv drabbad och bli sårad!

  • Något alla borde ta till sig är lyssna på råd å ha dem i åtanke och skit inte bara i det den andra säger för det kan vara saningen man inte vill vara eller höra, men bättre och lyssna för då kan man ändra sig om det är så man inte vill vara så !!

  • Kvällen har varit skit bra, det blir som att när de är hon och jag så finns det bara vi och inte så mycket mer ... alltså menat på ett bra sätt...att det är verkligen skönt ibland att bara släppa allt.... och ha fokus på annat ett tag :D
  • "jag är en vampyr, jag suger och spyr, vill komma in, vill bli din"

  • 

  • Eftersom du inte har skrivit något inlägg idag.
    Så skriver jag här :P
    Ville bara säga att du är såå jävla underbar Människa och bara ha dig nära sig, kan vända om hela dagen till något bättre ! Tack Ida för att du finns !


Nu får det räcka med minnen idag:) Godnatt alla jag älskar och gillar:D !!


Av Ida - 3 april 2011 18:04

Förr var jag stabil och min livslinje gick ganska rak, hade inte så mycket upp och ner gångar. Då de väl kom en sådan nere dag brukade jag bara ligga i min säng och lyssna på musik som om jag bearbetade mina problem så eller nå. Jag minns iaf att jag vill inte prata med någon utan bara ligga å va.


Dagen har inte beståt av mycket utan bara sängen ... Jag gick upp vid tio och åt frukost sedan gick jag tillbaka till min säng och sov vaknade fyra och åt middag sedan blev det att vakna... men idag gick jag tillbaka till att vara "gamla ida" kan man säga ... jag tycker det är jobbigt då jag inte har ork till något annat än att bara ligga ... tror senast de hände då jag sov i lövånger i somras fast då var jag irriterad på han jag delade säng med då ...tror dock han fick aldrig fick veta det. Lite dåligt av mig, kan jag tycka, men men dagens problem får bero och svar får man inte, nog lika bra och släppa allt fast de e så synd då måste jag bryta helt och de vill jag aldrig!!


Imorgon har jag mycket å göra ska vara hos tandläkaren på morgon och sen så skolan och sen ska jag och ta blodprov och sedan blir och börja med alla läxor igen ... var ju sjuk förra veckan så bara att börja om.


Nu ska jag göra annat... hejsvejs läs så mycket som möjligt ... det gör mig glad:)

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards