Alla inlägg den 26 april 2011

Av Ida - 26 april 2011 21:51

Dagen som varit har varit bra å dåligt fast på ett bra sätt. jag har ju varit i skolan och haft lektioner sedan har student mössan kommit och den blev bra :) men kan också säga skolan har brister på information som vanligt sedan är inte slutet långt bort .. bara dryga 4 veckor i skolan sen är det slut jag hoppas jag får nå å göra i sommar men men vi ser väl :)


Nu i kväll har jag varit och dansat .. blandade känslor kan man säga .. kvällen började med att jag dansade som vanligt och hade kul som jag brukar :D men sedan kom en chock då jag såg dig och jag blev förvirrad ... T var där, han har inte varit där på evigheter... tankar kom och jag blev mer mer upprörd .. jag försökte dölja det och strunta i det, men gick inte ... jag tror jag visar ganska tydligt då det inte stämmer något i min värld för då blir jag typ tyst och ned stämd och ser butter ut så han såg det ... kvällen gick och slutet kom ... jag bestämde mig och sa ifrån ... och  tårar kom förstår inte varför ....Nu e de över, men jag förstår nu att du vill inte ha mig i ditt liv för tillfället och tror att du förstår inte vad du betyder för mig .. man kan inte bara stöta bort när man har inget å säga trotts att den andra har det ... jag tror du inser inte heller att jag har kunnat gå å andra hållet heller å inte finns kvar på något sätt i ditt liv .. jag vill ju inte ha det så hoppas du förstå jag gjorde det för jag bryr mig om dig och vill du inte ska göra samma misstag igen ... jag ger dig en chans till att bli bättre ... jag vet inte vad jag betyder för dig idag, men den T jag har fått lära känna är någon som jag inte vill släppa trotts dina brister.


Ibland frågar jag mig själv respekt... jag tycker livet är svårt och om man inte tänker lika så är det svårt att prata med varandra och förstå för man säger allt olika ...


Aja nu är det godnatt men det jag har lärt mig idag dra inte ut på saker för nu mår jag 10 ggr bättre känns det nu iaf och alla har massa brister som man måste acceptera vare sig man inte vill och en chans borde alla få :P


Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards