Alla inlägg den 11 augusti 2018

Av Ida - 11 augusti 2018 11:03

En rädsla kan förstöra mer än vad man tror. Ja har varit med om det själv. Sett de hända till andra. Vad har man att vara rädd för? Om man till exempel gör bort sig, står upp för något som man tycker är fel. Det finns alltid människor som ska vara den som ifrågasätter eller är svartsjuka för de inte själv kan gör det. Varför ska man vara rädd då man lever sitt liv och inte andras. Bara för de pratar om dig eller din vän bakom ryggen eller utför mobbing av morgon typ av dumma kommentarer. Ta inte åt dig du har lika rätt som alla andra att stå på dig å leva för de du tror på. Ta kontroll över situationen möt den med respekt och fortsätt tro på dig själv. Du kan vara underbar bara du lever och tror på dig själv! Givetvis kan du vara den som har fel oxå de man kan göra då är att förlåta/ursäkta sedan löser sig resten om man vill vara den större personen.

Jag vill heldre vara stålt över mig själv och visa vem jag är än att vara rädd för att saker ska bli fel. Att leva här på denna jord ingår både att någon gång ha fel å andra gånger rätt. Jag vill älska mig själv för den jag är. Jag är så underbar då jag bara vill. Känslor och hetta må va. Livet är värt att leva man behöver ibland en start kick av vad man ska göra och vad man vill göra. Ta chansen då ni ser den. Livet har så mycket mer lyckorus att ge dig om du bara har tålamod å tänker från den positiva sidan. Ta stegen framåt alla lyckorus e du värd.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards