Alla inlägg den 1 augusti 2018

Av Ida - 1 augusti 2018 23:07

Pratade med en fin människa som är den som alltid oftast har något på g då hon hälsar på. Vi pratade mycket idag om livet å människors beteende. Å lite om vart man kanske är på väg då man väljer följa hjärtats röst.

Texten nedan kom till mig då, tror den belyser livet som vi pratat om i de få meningar som solen gav mig.

Solen, Rosen, katten kosen går på moset, solen skiner och de är alla tider. Rosen vaknar hittar katten sedan börjar jakten på att hitta skatten.

Tack å kram alla som vill ha :)

Av Ida - 1 augusti 2018 10:52

Solen fisken katten lyser... Vaknar med en jobbig känsla som jag själv vill befria mig från. Allt har bara gått så fort. Det är krävande att fokusera de allt annat då man själv bara vill en sak just nu men man vill inte ta tag i den känslan för sist blev man nekad. Att en nekelse kan bli så tung att möta då man innan man ens insett vad de betyde så var det mycket mer.

Mitt kroppsspråk talade åt mig å nu när allt kommit ifatt förstår jag varför jag handlade så men önskar en dag jag kan bete mig mer sunt så de behöver inte slå så hårt mot mig. Jag har minst 50% ansvar för de som hänt. Å nu blev kontakten bläää som jag kan tycka på mitt sätt. Så irriterade jag vill vara Tillbaka bland molnen där jag hittar mitt esse.

Tack å hej

Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards