Alla inlägg den 4 augusti 2018

Av Ida - 4 augusti 2018 17:16

Hej allihopa som läser. Igår var jag iväg och dansade på sommardans. Var med en kompis som jag ej träffat på längre. Pratade gamla minnen och skrattade mycket. Jag är så glad jag gjorde det. Att få vara själv ibland är de bästa för en för att sortera vad man egentligen vill göra. När allt kommer omkring har man överträffat sig själv alla gånger. Varför tror man inte mer på sig själv då det är de man behöver för att hitta de man har som intresse eller bara får komma bort från alla måsten. Det enda man måste i livet är att dö resterande väljer man av ren vilja eller ser folk de som måste å känner sig tvingad. Jag väljer glädje i alla rum. Klart känslor och tankar å annat tjafs finns där å är med på ett litet hörn.


Tack för du finns min bästa vän.
Tack och hej uppskatta de du finner för stunden. :P


Presentation

Hej
Fråga dig själv vad du gör idag gör att du kommer närmre där du vill vara imorgon

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards